Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 lutego 2012

Domowe sposoby..... :)))

  Chyba każda z Nas ma ich kilka  :D:D:D  Mowa tutaj o domowej pielęgnacji  :)  Co tydzień staram się maksymalnie ( w miarę swoich możliwości) generalnie odnowić :)))  Takie domowe SPA :)   Korzystam wtedy z chwili  , kiedy moje kochane dziecko już śpi , mój E  patrzy w TV , a ja sama bez żadnych krzyków i wołań  mogę mieć czas dla siebie samej :D   Wchodzi wtedy w grę kawowy peeling, kąpiel w mleku i MEGA namaszczenie :D:D:D    Do moich zabiegów używam domowych  i zarazem tanich specyfików :)
 Do  peelingu ciała stosuję  kawę mieloną  zmieszaną z oliwą z oliwek i odrobiną żelu . Ma świetne działanie na cellulit, pięknie złuszcza naskórek, a oliwa z oliwek nawilża ciało :)
Na twarz robię  peeling z cukru brązowego i oliwy z oliwek. Jest mięciutki dla twarzy i szybko się rozpuszcza a do tego  tworzy niesamowitą konsystencje nawilżającą .
Po takim "ubrudzeniu się"  i spłukaniu wszystkiego..... mogę śmiało zanurzyć swoje prawie "nowe" ciało w kąpieli mlecznej :D:D:D ......... ojjjjjjj... rewelacja !!!  Szczerze polecam :)))  Ja stosuję 0,5litra mleka na wannę.  Obowiązkowo do tego zapachowe świece i relaksacyjna muzyka :)
 Po wyjściu  serwuję olejek migdałowy,  a na twarz krem pod oczy i krem do twarzy .... a następnie moje ulubione (od jakiegoś czasu) hydrożelowe płatki  :D:D:D   Oooooooo.....  jak nowo narodzona :)

  A Wy jakie macie swoje domowe sposoby na pielęgnację ???  Chętnych zapraszam do podzielenia się nimi tutaj :)))












7 komentarzy:

  1. aaaaah kawę z oliwą stosuję od dawna! zajebistość nad zajebistościami! :) ja swoją najpierw zaparzam (kofeinka na cellulit się wytwarza) i wrzucam jeszcze sól morską gruboziarnistą i dopiero taką mieszaniną sobie krzywdę robię. ;) kąpieli w mleku bardzo Ci kochanie zazdroszczę ale pod prysznicem taką operację ciężko przeprowadzić. :( chlip. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też używam kawy i oliwy, ale mycie po tym łazienki...

    OdpowiedzUsuń
  3. poza tym zapomniałam Ci powiedzieć, że fotki są zajebiste. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Karola :))) No tak.... nie ma to jak wanna :D A z tą solą też kiedyś muszę wypróbować :) Całuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. by ola- Faktycznie bałaganu ten peeling potrafi narobić :D ... ale czego się nie robi dla przyjemności :D:D:D Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdziwy relaks i w dodatku naturalny :) ( ja od nowego roku przechodzę na naturalne kosmetyki i i jestem zachwycona póki co )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. często używałam kawy, ale nie mogłam zdzierżyć widoku wanny po takim zabiegu :D. Za to jestem fanką maseczki z płatków owsianych i jabłka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)