Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 lutego 2012

Night out.... :)))

    W Irlandii wyjście do pub-u, klubu czy też innych podobnych miejsc, dla kobiet  wiąże się z całodziennym przygotowaniem :))  ( Mi samej to przypomina , nasze polskie przygotowania do różnych wielkich imprez..... wesela, studniówki i inne bale :)  )     Kobiety tutaj na takie wyjścia doklejają sobie sztuczne paznokcie, stosują opaleniznę w kremie lub spreju, doklejają rzęsy i często kupują kieckę przeznaczoną właśnie na to wyjście :)
Kiedyś mnie to dziwiło i nie mogłam tego zrozumieć, dlaczego takie zwykłe wyjście wiąże się z takim rytuałem .... (przecież u nas w Polsce pierwsze co mi się rzuca w oczy to są ..... UWAGA...... jeansy :P :)     )  .... ale po  tylu latach mnie to nie dziwi.....   :))))     Przecież po ciężkim tygodniu ........    w końcu w sobotę można być damą :)))
Więc tak..... tego nauczyłam się od Irlandek..... celebruję podobnie jak One moje wyjście do pub-u :)  Może nie doklejam sztucznych rzęs, ale na pewno chcę się czuć wyjątkowo :D:D:D
Dzisiaj w końcu się doczekała swojego wyjścia sukienka, dawno temu tutaj pokazywana..... :)))      Enjoy !!! :*



torebka, sowa,rajstopy, bransoletka (bag, ring,  bracelet ) -Penny's / buty (shoe)-SPOT/ sukienka (dress) - Little Mistress/ żółwik-zegarek ( ring-watch) - DIVA

8 komentarzy:

  1. W UK to samo,sztuczność pogania sztuczność, począwszy na paznokciach, poprzez włosy i rzesy,na sztucznych częściach ciala kończąc. Panny tlenione blond aż oczy razi, wystrojone na jedną modlę, wyglądają jak wlasne klony. wcale mnie to nie zachwyca, natomiast Twoj wygląd - bardzo. Sukienka jest piękna, dobralaś do niej fantastyczną kopertę i buty, wyglądasz elegancko, ale niewymuszenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka :-) a Twój skarb przeuroczy :-) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:)
    w UK jest tak samo nawet na spotkanie ze znajomymi wszyscy się stroja jak na galę Oscarów :)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz super! :) włoski i makijaż pierwsza klasa! :) koperty zazdroszczę już od dawna :) ja tylko wywaliłabym pasek z tej sukienki i zamieniła na gładki ale to tylko subiektywne odczucie. :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy wzór na sukience ;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. według mnie nic tu do siebie nie pasuje. Torebka w ogóle do niczego, a kolorystyka rajtek do sukienki zalatuje przedszkolem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)