Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 marca 2012

Little fashion....

..... czyli ......  czas na mojego małego modela :D  Jest Go wszędzie pełno, ciężko mu usiedzieć na miejscu ( właśnie mi skacze po plecach , gdybym pisała długopisem łatwo byłoby zauważyć  :D )  jest fanem Toy Story i maskotek Teletubiś, jest głośny,   jest również Włochem ...............    i co najważniejsze ........ w pełni Go rozumiem , że jest jaki jest :D     Tak wygląda w pigułce  moje największe Szczęście , mój synek :)))
Wiosna .................. przepięknymi barwami pomalowała ubrania dla Maluchów :D Jest soczyście, jest ciepło ............ jest pięknie !!! :)))  Poniżej parę "szalonych" zdjęć mojego przystojniaka i jego ulubieńców :) :D   Kolekcja wiosenna od H & M  :)    Enjoy :)

Zapraszam chętnych na moją stronkę :)) Facebook



sweterek, spodnie, trampki- H&M

25 komentarzy:

  1. Aw, so adorable!! (:

    Check out & follow my blog? (:

    xoxo
    onceuponasprinkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki uroczy! Widac, że dobrze się bawił i ma do tego smykałkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Katsuumi- ojjjjj smykałkę chyba ma :D Pierwszą profesjonalną sesję odbył jak miał dwa latka z hakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Well hello little guy!;) Gorgeous,the sneakers are so cool!
    xx
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest cudowny, dzieci są ogólnie urocze, ale takiego przystojniaka to dawno nie widziałam. To jedno z piękniejszych dzieci, jakie w ogóle przyszło mi oglądać:)
    A niektóre zdjęcia wyglądają jak z magazynu o modzie dla dzieciaczków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak śliczny,że mnożna pomylić go z dziewczynką!:)Świetna sesja!:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. so cute!!! thanks for your comment :) your blog is nice, i will follow you, hope you like visit mine again and support me back too :) kisses from egypt

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. So adorable! (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Viosna- dziękuję pięknie!!! Nawet nie wiesz jaka duma mnie oblała po przeczytaniu Twojego komentarza :D:D:D Jeszcze raz dziękuję :)

    Adriana- :D Cały czas jest mylony z dziewczynką, od dnia kiedy się urodził praktycznie:P :) Przyzwyczailiśmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny model :) jest tak uroczy ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. He is incredible sweet! Thanks for following sweetie! Now I follow back!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zdjęcia! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oh she's so cute!


    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  14. Heja! Bardzo podoba mi się Twój blog, trafiłam tu przypadkiem. Jestem Polką mieszkającą w Toskanii, zapraszam do siebie: www.paulamariaclara.eu , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne zdjęcia:) masz przeuroczego synka:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Awww adorable pictures!!

    http://lovelyprettyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna sesja. ma chłopak talent! :) a mamusia świetnie go ubiera! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo jacie - SAMA SŁODYCZ! :D Przystojniak z Niego, jeszcze tak fajnie ubrany, super model! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki on jest piękny, aż oniemiałam z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest tworzyłby niezly duet z moją Zośką
    http://justynamdmx.blogspot.com/2012/02/my-love-sophia.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ło matko jaki słodziak!! Ja też takiego chcę! Nie koniecznie teraz, ale za kilka lat poproszę klona! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny jest,prosze o wiecej fotek z nim w roli glownej;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)