Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 marca 2012

She's not a Boy......:)))

 Dzisiaj Dzień Kobiet :D   Wszystkiego naj naj dla Was wszystkich babeczki :)
 Dziwnym trafem zawsze w ten dzień , jakoś pierwszy na myśl przychodzi mi mój tata :)    Może to wszystko przez to, że miał Nas aż cztery w domu  ...........    i psa :D     Mówiono ,   że  miałam być chłopcem ........  baaaaaaaaa......  nawet miałam już imię :    TOMEK !!! :D    Moje siostry opowiadały mi , że jak tata   przyniósł mnie ze szpitala,  opatuloną w kocyku,  położył mnie na łóżku ........  i się rozpłakał........ :/    Do tej pory nie wiem czy z żalu czy ze szczęścia :D  Może   sobie pomyślał......... Łoooooooo matulu..........   kolejna baba w chałupie!!!!!!!!!! :D:D:D     Pewnie dlatego  jestem Jego " oczkiem w głowie" :)))
No to macie Tomka :D




Coat NEXT /  skirt River Island- charity shop/ blouse- sh/ shoes- Primark/ sunglasses- New Look/ bag- Atmosphere/ watch- Guess/ ring- Opia


  Zapraszam również na Facebooka



32 komentarze:

  1. Po prostu UWIELBIAM Twoje posty dziewczyno:) Buzia sama mi się śmieje jak je czytam:))) REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nawet nie wiesz jak mi miło z tego powodu:))) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. łohoho, genialne kolorki! :) Stylizacja + post = świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA KOBIET! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczko laseczko,czy to ten płaszczyk o którym mi pisałaś?Jest prześwietny!Wyglądasz wspaniale,uwielbiam Cię w chustce tak zamotanej na czole!Szyk!Klasa!Pięknie jest:):*

    A teraz będziesz w szoku,jak Ci coś napiszę:D Ja mam starsze rodzeństwo brata i siostrę i moja siostra pragnęła braciszka drugiego i jak miał być chłopczyk to ona miała wybrać imię,jak dziewczynka to brat...zgadnij jakie imię wybrała moja siorka.Tak!Tomek hahahaha uwierzysz? Więc możemy sobie rąsie podać hihi-jak dwa Tomki;)Całusy ślę:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Adriana- tak to jest ten płaszczyk, dziękuję :))
    Kochana popatrz jaka historia z tym Tomkiem :D:D:D Chyba wtedy było na topie to imię !!! :D:D:D .... siedzę i się śmieję do monitora :D Miłej nocki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tomek prezentuję się bardzo zacnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz! piękny płaszcz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszcz i ta limonkowa torebka...!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, mega kobiecy zestaw :-) A płaszczyk i spódniczka po prostu cudowne! :-) I bardzo miła rodzinna historia :-) ja miałam być Łukaszem ;-o

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie, trochę jak z innej epoki:) piękna bluzeczka i przeurocza torebeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia;) Świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz!!! Pięknie Ci w takich zestawach no i w kolorystyce!!!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie :) ! Ty wiesz ,że ja uwielbiam te pazurki :D:D śliczny zestaw ! a różowa bluzeczka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. HEJ :) Dzięki za miły komentarz, również obserwuję, fajny blog i fajny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You're like vicky beahkam!! haha so stylish!!
    Kisses!!

    www.marilynsclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. You're like vicky beahkam!! haha so stylish!!
    Kisses!!

    www.marilynsclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję i wzajemnie! :) Świetnie wyglądasz, cudowna kolroystyka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aga ten post jest chyba moim ulubionym:))) Stylizacja super, ale ten tekst na początku jest po prostu świetny:) Tak trzymaj Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluzeczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bylam pewna, ze dodalam Cie juz dawno do obserwowanych a tu sie okazalo, ze nie.:-/ Wygladasz jak zwykle pieknie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi lovely,
    I totally love this outfit!!You look so pretty;)
    I love your coat and your bag!!
    Would you like to follow each other on bloglovin,facebook and GFC?
    Have a great day:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank for your lovely comment!
    I'm following back on facebook and GFC!
    Xoxo
    Mary
    Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł z tą chustką! No i jej kolor! A poza tym genialna torebusia! Pozdr. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. spódnia, opaska i zegarek? dla mnie: bezbłędne !
    buziaki, tęsknie!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo kobiecy zestaw inspirowany latami 50!:)
    super

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się ten pomysł z tą opaską :) Obserwujemy?

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za odwiedziny u mnie, miły komentarz. Gratuluje bloga i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie chcesz przypadkiem podarować mi tej koszuli? :) cudowna jest - zachwyca kolorem i kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw, niezwykle kobiecy!

    http://nataliesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Guauu :D Súper look♥ Me encanta el bolso.
    Besitos

    Jenifer♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)