Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 marca 2012

Sun... green grass ...... and ice cream .....:D

      To , że lubię eksperymentować ze stylizacjami  to raczej widać ..............   a to , że kocham szpilki  jest chyba dla Was oczywiste :D:D:D  Zakładam je w każdej   "możliwej"   sytuacji...  jakbym pewnie mogła to bym w nich nawet spała  :P :D     Nie zmienia to jednak faktu , że na co dzień lubię się czuć  na wieeeeeeelkim luzie  :D   Wiadomo Wam również , że  jestem mamą prawie 3,5 letniego Szkraba,  z którym za każdym zakrętem robię zawody  jogging-owe :P :D ................   a tak jak już kiedyś pisałam.....  daleko mi do słynnej Cerri  Bradshow    jeżeli chodzi  o bieganie w szpilkach :D
Lubie luźne ciuchy w których się czuję dziesięć  lat młodsza  ( nawet jak wyglądam na 5kg więcej :P ) , lubię buty których praktycznie nie czuję na stopach :)   Co tu dużo mówić.............. kocham biegać  z moim synkiem :D:D:D
Poniżej udowadniamy Wam jak jest cudownie u Nas  .........  tak tak......  w Irlandii :D:D:D  Lody , słońce , relaks.......... LUX !!! :D  Czego chcieć więcej :))))))))))  Enjoy:)  Agnieszka, Francesco i statyw :D:D:D

Jacket, t-shirt Zara- charity shop/ boyfriend jeans- sh/ shoes- Diesel/ bag, belt,watch, sunglasses - Primark/ turtle- Claire's

Francesco is wearig:  T-shirt, pants, shoes- H&M/ jumper- Next

29 komentarzy:

  1. ubóstwiam takie zestawy, genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny zestaw na weekendowy wypad! Pięknie wyglądasz z tak zawiązaną chustą na głowie to raz, a dwa masz tak ślicznego synka, że nie mogę się napatrzeć! Jest idealny powinien reklamować jakieś gerberki, czy inne cuda dla szkrabów! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny secik Kochana:)Modnie,wygodnie i na luzie:)Na ostatnich łowach upolowałam bardzo podobną marynarę!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful pics!!

    xxx


    besitos guapa

    lidia bedman

    http://www.lidiabedman.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna bluzka! I leniwy dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, Agnes :-) zestaw bardzo mi się podoba - naprawdę fajny luzaczek i nic a nic nie wyglądasz na +5 kg :-)

    Zazdroszczę pogody - u mnie iście iralndzka aura - wieje i pada!!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja wspaniała,bardzo Ci pasuje :)

    Zapraszam do mnie na givenchy:)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny luźny look :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetną masz tą koszulkę ! ...no i genialna jest ta Mała Modeleczka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe, oj Kochana - wybaczam to niedokończenie! :D
    Uwielbiam Twoje ozdoby do włosów, chustki, apaszki itd, fajny dodatek do stylizacji i zwracający uwagę! :)
    Czujesz się młoda i tak wyglądasz, laska z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja ci zazdroszczę- nie za dobrze Wam? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłaś mi ochotę na poprzecierane dżinsy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam boyfriendy, marynara czad a fotki z Frankiem przesłodkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jej ale podkoszulka świetnie wygląda! ;D

    cudnie obie wyglądacie;DD

    obserwuję,liczę na odwiedziny i dołączenie do grona moich obserwatorów, buźka!:)

    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Toy Story uwielbiamy i non stop oglądamy:))Francesco wygląda świetnie! kocham tak ubrane dzieciaczki i mamusie :)
    Piękne zdjęcia a te z całuskiem strasznie mnie rozczuliło:):)
    p.s. żółwik jest extra

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny masz styl Kobietko!
    Dodaję do obserwowanych i dziękuję za komentarz u mnie ;))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    fashiongamesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również lubię czasami coś luźnego ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. you look great with the hair like that!! the scarf colors with dark hair looks gorgeous!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. och faktycznie masz racje ( spuszczam głowę) mój chłopak prosto z Włoch poleciał do Szkocji także wiem o czym mówisz.. :)
    ALE np. w Polsce jeszcze nie chodzimy na krótki rękaw :) ( gdyby to w dłuższej perspektywie miało jakieś znaczenie)
    piękny wiosenny zestaw :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you so much!! And I love your cool outfit! the Tshirt is awesome!
    xo

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your outfit! Your style is great! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczynka prześliczna;) Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  23. Very inspiring posts and blog! Would you like to share ideas and follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz :) kocham takie luźne zestawy a Tobie bardzo pasuje taki styl . jedynie okulary bym wymieniła na jakieś aviatory :)
    A gdzie dokładniej w Irlandii mieszkasz? Bo ja też mieszkałam chwilę na zielonej wyspie i strasznie za nią tęsknię! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ale u Was cieplutko, u mnie za oknem snieg na przemian z gradobiciem!

    fajny zestaw, taki na luzie, ale z malym pazurem. a mala - urodzona modelka, wkrec ja w reklamy, taka slodka twarz!

    pozdrawiam, Gosia Xx

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz, chciałabym takie spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny zestaw, wydaje sie bardo wygodny :)

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)