Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 kwietnia 2012

Leopard prints..... :)

    Podsumowując poooooooooo    Świętnie ..........   :)))   Pałaszowania  zawartości koszyczka..............    i nie tylko    ..........    sprawiło  , że  będę chyba zmuszona na większy wysiłek,  niż tylko poranny jogging :P      Coś mi się wydaje, że siłownia znajdująca się tuż przed moimi oknami................  przebiera już nogami z niecierpliwości   ......   czekając na powitanie mojej skromnej osoby :P :D  A mówiłam..................  : W USZY............  w USZY proszę !!!!! :P :D   wrrrrrrrrrrr.....  :P
Poniżej jedna ze świątecznych stylizacji ...........   jeszcze przed tym zanim poszło TAM gdzie nie mówiłammmmm   :P :)   Klasycznie..........  z odrobiną zwierzęcego akcentu :))))))))  Enjoy :)

jacket-River Island, blouse > charity shop/ pants, shoes- New Look > sh/ bag, sunglasses, rings- Primark/ turtle- Claire's

27 komentarzy:

  1. Great outfit! love your little tie :-)

    thanks for visiting my blog - im now following! it would be awesome if you could follow back!

    xx Rebecca

    www.orangecoloureddays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra:]Lubię Twoje zestawy bo zawsze są niebanalne:* Ojjj ja też pojadłam na święta można by rzec-bez opamiętania:D ale to nic-od jutra dieta hahaha:D;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie, ciekawie okraszone tymi drapieżnymi akcentami. I rewelacyjny żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jaka extra Marynara!!!!!!!!No zakochałam się i ta koszula z guziczkami u mankietów i buciki w pantrkę, no konkretnie coś w moim stylu!! Bardzo mi się podoba cały ten outfit....BOSKO!!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha jesteś strasznie pozytywną wariatką zawsze cieszę się, gdy czytam Twoje wpisy :D ja natomiast zapewniałam samą siebie, że w tym roku pójdzie w cycki .... nie poszło :( :D buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny patent z tą "wstążką" pod szyją, super :))

    OdpowiedzUsuń
  7. You look absolutely amazing! and the jacket is...waaao!!!!
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie białej koszuli i panterki to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny strój

    OdpowiedzUsuń
  10. ;OO idealnie <3 bardzobardzobardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostry zestaw! :) wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostry zestaw! :) wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam panterkowe akcenty,bardzo mi się podobasz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buty i okulary :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, nice outfit, I like the clutch!
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana tego żakietu tak Ci zazdroszczę że... Wrrrr... ;) Wyglądasz bomba!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam taką klasykę! zestaw wspaniały, podoba mi się w nim dosłownie wszystko! ;-) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie,jestem ostatnio zakochana w takim kroju spodni-muszę koniecznie nabyć czarne :)
    Świetne buty i generalnie wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. this look is super cool! love the leopard accessories.

    x

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi sie podobasz w tym wydaniu! chociaż przed oczami mam cały czas ten zestaw z parku:))) buciki i koperta są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawie :) pozdrawiam dzieki za obserwacje i również dodaje do siebie z miłą chęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fab outfit! love the androgynous factor... yet something about it that's very feminine. :) you look amazing.

    xoxo
    jasmine

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny żakiet i kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super look! obserwujemy się? pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. żakiet mega! taki unikatowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)