Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 kwietnia 2012

Three, two one .... !!! :D:D:D

  Ojjjjjjjjjjj tak   !!!!!!!!!!!!!!!!   Zaczęło się odliczanie!!!!!!!!!!!!!!!  Jestem strasznie szczęśliwa :D:D:D   Już we wtorek lądujemy w Poland-i  :D:D:D   Tak się cieszę  !!!   :D:D:D    Nie wiem czy to pogoda  .........  czy ogromna tęsknota za rodziną  .........   ale wyjątkowo tym razem odczuwam potrzebę natychmiastowego przylotu do Krakowa   :))))   Już się nie mogę doczekać jak za parę dni uściskam swoich ukochanych rodziców  ...........  i oczywiście moje  najcudowniejsze siostry na świecie .....  i nie wspomnę już o pozostałych członkach rodziny  ................  i innych bliskich mi osobach  :D:D:D     Normalnie jak małe dziecko :D:D:D
 Powracając jednak do dzisiejszego dnia......  Mały luzak na szpilkach  !!!  :)))   Takich szpilek życzę każdemu!!!!!!!!!!  Wysokość obcasa rewelacyjna!!!   Idealne.............  na wypad do wesołego miasteczka.....   jakie obecnie gości u Nas   :)))    Kraciasta koszula ..... hmmmmmmm   ......   kojarzy mi się jakoś  z   .......  "country girl"   ...........   no cóż...............  w końcu mieszkamy na przedmieściach :D:D:D  Enjoy :D





blouse- Atmosphere,top-Savid, jeans-River Island, shoes-Zara/ charity shop... bag, rings, belt- Primark, turtle- Claire's, jelly watch-market

57 komentarzy:

  1. Oj ale Ci zazdroszcze. ja niedawno wrocilam z Polski ale jeszcze mi malo i z checia bym jeszcze raz sie wybrala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita "country girl" bardzo mi się podoba ...czerwone szpilki świetnie dopełniają całość:) Cudownego urlopu.buzka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego pobytu w PL. Rzeczywiście szpileczki super i podoba mi się połączenie kolorów. Poza tym często widzę u ciebie zawiązaną chustkę/apaszkę na głowie i bardzo mi się to podoba, mam ochotę sama też to wypróbować.
    U mnie w ostatnim poście też koszula w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i love your top and jeans, pretty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna kopertówka :) z chęcią bym taką przygarnęła :P
    +dodaje się :) i zapraszam do mnie na nowy post :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale dobrane kolory, podobnie jak mojej poprzedniczce kojarzysz mi sie z taka country girl z amerykanskich filmow!!
    Swietnie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za tak wielki komplement! śliczna kopertówka :) pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną masz koszulę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. W ogole Ci sie nie dziwie, ze masz taaaaka chec przyjechac i nie mozesz sie doczekac ;) a wygladasz rewelacyjnie :) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Butki super i wygladaja na wygodne!! marze o takich zoltych! milo rozwniez widziec primarka rzeczy, bo ja jestem wierna fanka(moze dlatego ze pracuje tam jako dekoratorka:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buciki, obcas nie za duży - nie za mały :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja;d. szczególnie upodobały mi się buty i ta czarująca torebka<33;p.
    A moze patriotyzm się odezwał?;D
    jakby nie było miłego wypoczynku w Polsce;p.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili lovagex3.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kraciaste koszule, a szpilki faktycznie wyglądają na wygodne, do tego ten kolor- super

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię Twój styl! wszystko dobrane idealnie, lubię taki swobodniejszy look;) Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka boska, czerwone buty uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna koszula i znów moje kochane czerwone szpileczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie wyglądasz Kochana-wspaniałe połączenie kraciastej koszuli,jeansów i szpilek:)
    No i Polandia czeka na Ciebie!Ech szkoda,że nie mieszkam bliżej Krakowa porwałabym Cię na jakąś kawusię:*

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorystyka i koszula genialne <33

    OdpowiedzUsuń
  19. ta torebka wyglada jak z new looka, maja tam bardzo podobne i chcialam sobie wczoraj taka kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny outfit i udanego pobytu w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paznokcie mogłabym malować codziennie, bez przerwy, miliony pomysłów na wzorki! to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie!!
    udanego wypoczynku w Polsce:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochanie na pierwszej fotce wyglądasz tak ślicznie aż dech zapiera! A bieganie chyba przynosi efekty co? W tych dżinach po prostu MEGA!!! :D
    Strasznie się cieszę, że przyjeżdżasz! Mam nadzieję, że się nie miniemy? :/ Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  24. koszula i torebka -świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne masz te czerwone szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka przyciąga spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna koszula i ślicznie Ci w tej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajne rulki :)
    ja tez juz mam bilet i odliczam dni jak wyladuje w Krakowie :D
    i rowniez za kazdym razem ciesze sie jak male dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jeansy maja swietny odcien i te zameczki,super!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wygladasz, rewelacyjnie Ci w tych spodniach :)

    bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię, gdy zakładasz tak chustkę na głowę ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. ale Ty jestes mega pozytywna! zresztą widać po stylizacji, precyzyjnie bardzo skomponowana! Super! acha i kocham Kraków <3 ;)

    NO cóż z całą przyjemnością dołączam do obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Slicznie wyglądasz:)
    i oczywiscie udanego urlopy zycze:))

    pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. kopertówka ma swietne kolory<3
    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę: gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula i spodnie mega, ale torebka rozwala system!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula w kratę cudowna<3 Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowną masz koszuuulę ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny fason spodni! :) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie się prezentujesz !
    Koszula, buty i kopertówka - EXTRA ! :))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wysokosc obcasa rzeczywiscie akurat!
    Zycze udanego pobytu w Pl:-))

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię taki styl a koszula jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  42. cute look! i especially like the touch of the scarf in your hair.
    xxxo
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  43. o, kochana, mając na twarzy kamuflaż w roli podkładu, a w dodatku ostre światło w połowie Cię przepaliło, to każdy miałby piękną cerę. Mojej niestety do niej daleko, chociaż walczę o nią :)

    Butki masz cudne, całość ma fajny, lekki, z humorem charakterek :)

    No i mam nadzieję, że podróż do PL odbyła się bez niemiłych niespodzianek , za to z gorącym powitaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Luzak na szpilkach.;D Lubie to.;-)
    Pasuje Ci taki pin upowy styl.;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dawno kupowałaś te szpilki, bo coś czuję, że są mi niezbędne do funkcjonowania?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. you look amazing, love your red shoes! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pani kiedy wrócisz, nudno bez Pani ...;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, super kolorki, a kopertówka po prostu zaj.. rewelacyjna ;)



    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna torebka!
    dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)