Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 kwietnia 2012

Zebras :))

     No tak.................  a miało  być pięknie .... słonecznie..............  i nie powiem co jeszcze!!!! :D:D:D    Plany, kolory............. prawie już się kierowałam na dział  kostiumów kąpielowych............  a tutaj!!!!!!!!  Masz babo placek..... wstaje rano, ............   patrzę................... a tam śnieg!!!!!!!!!!!!!! :(((((((((   Normalnie doznałam szoku.....   zeszły tydzień wydaje się być pięknym snem na jawie!!! :(  Jednak ..... żeby nie był że narzekam! 
Zauroczona pięknym słońcem jakie nie omieszkało Nas dzisiaj   ( na całe szczęście ) odwiedzić , postanowiłam skorzystać z okazji i  pokazać Wam moją ostatnią zdobycz ..... koszulę z ZEBRAMI :D:D:D   Jest ich na niej wiele..... i tak samo jak ja kochają ciepłotę !!! :D:D:D
  Niestety ...........wieje lodowaty wiatr ,..............  a słońce zachowuję się jakby było atrapą  - ładnie wygląda i tyle!   Najlepiej na nie patrzeć z wygodnej kanapy w cieplutkim domu póki co :) Tymczasem po dzisiejszym spacerku , moje zebry poczekają na lepsze czasy :D  Enjoy :)

PS. zdjęcia nie najlepsze ( co by nie powiedzieć "fatalne" )  ale to wszystko za sprawą pogody :(

coat-Next, blouse-Zara>charity shop/ shoes, jeans, jewelry sunglasses- Primark/ bag- River Island

39 komentarzy:

  1. płaszczyk piękny masz ;) i lubię Twoje freakowe wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zebry są po prostu PRZEPIĘKNE! Genialny i dowcipny wzór! Zresztą takie "zwierzęce" wzory są świetne również w innych formach - nie tylko jako zwierzątka, ale także jako panterki, wężowe skórki itp. Gratuluję koszuli i pozdrawiam :-). Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. już miałam to kiedyś mówić: całość idealna, ale ni w pięć ni w dziesięć-drażni mnie ten naszyjnik :(
    /całuję, Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)


    Mam wielką prośbę

    Zapraszam do mnie i byłabym naprawdę wdzięczna jeżeli zagłosowałabyś na mnie w konkursie w którym biorę udział. link do tego bloga znajdziesz u mnie pod notką. Naprawdę będę wdzięczna <33

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. i like all, the shirt, the coat, the bag, the accessories!


    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zebry niesamowite. bardzo chętnie bym je przygarnęła :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow beautiful look!!!
    Have a good week!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde, jakie zaje..iste zeberki! :) Ojj Kochana, mam ochotę ukraść Ci tę koszulę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten płaszczyk jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu kocham takie stylizacje!Pięknie jest Kochana:*
    Ja śnieg przeżywałam kilka dni temu hihi na szczęście pogoda wraca już do normy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the unique zebra top! (:


    xoxo
    onceuponasprinkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the combination!!!Great pictures dear!!
    Thanks so much for commenting on my blog!!
    I invite you to participate on my worldwide giveaway on my blog!! You can win a really cool silicon neon watch perfect for the good weather and beach!!

    Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow wow wow, this nailpolish os just wonderful! <3

    i like your blog, i keep following.

    la tiquismiquis
    http://tqsm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny zestaw:)
    wygodny:)
    jeansy mają świetny intensywny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz! biżu cudne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  16. oh my, this top is something else. I adore the zebra print and the blk/wht combo!
    i'm now following you on GF, Bloglovin and Chicisimo. :) let's definitely stay in touch!
    xx
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna koszula i jeszcze lepsze spodnie. klasyka przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny lakier :)
    Zapraszam do siebie, obserwuj, jeśli Ci się podoba. Jeśli zaobserwujesz, napisz w komentarzu u mnie, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i kolejna ładna torebka ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Muy original, me ha gustado mucho !! :)))

    Bss
    http://palomaamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie nadruki na bluzkach (u mnie dziś konie ;) Podoba mi się naszyjnik i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  22. that zebra top is great!!

    ashleytreece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Awesome bag!

    http://www.lazyheelsblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula, torebka i dodatki są nieziemskie :) pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę ! x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Woowww...Amazing. I like it!!!! Nice Blog Honey, i follow you ;O)))) I hope you follow me back ;))) big kisses from germany ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. nice outfit. I followed you. follow back? :)


    xx teenj

    OdpowiedzUsuń
  27. Super torebka, świetne buty! A ja pierwszy raz w życiu jadę do SPA. Tymczasem widokówki z podróży przez Toskanię...

    OdpowiedzUsuń
  28. very nice look! the coat is beautiful and i like very much the accessories that you have chosen!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  29. też się ostatnio przymierzałam do dzwonów :) a zebry są genialne!! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też się ostatnio przymierzałam do dzwonów :) a zebry są genialne!! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I adore your style, thank you for following my blog. Love this outfit also, especially the jewelry!
    :)

    www.soniyatoscani.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo korzystny model spodni dla Twojej sylwetki. Poza tym podobają mi się dodatki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. łał, ale fajna koszula :) chyba musze się w jakąś ciekawą zaopatrzyć :)
    spodobał mi się Twój blog:) obserwuję!:* i liczę na rewanż. Pozdrawiam i będę odwiedzać częściej!:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie się prezentujesz !! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Great look!
    Kisses
    http://www.lookladymode.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. love your outfit!

    xx

    http://shoesncoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)