Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 października 2012

DIY :)

  Weekendowe wypociny :D
Po wielu wahaniach  "BRAĆ albo NIE brać"  zdecydowała się BRAĆ !!! :D    Mowa tutaj o marynarce i rozprutej torebce :P :D  Inny by pewnie machnął ręką i poszedł kupić nową, ale JA uwielbiająca wyzwania i życie pod górkę  stwierdziłam że podołam wyzwaniu własnymi ręcami :P :)  Tak więc jak już wzięła to musiała naprawić a później z lekka przerobić , skróciła uszy o jakieś 15cm i dołożyła cztery sztuki pseudo nóżek ....  a teraz paraduje dumna jak paw :D  Z marynarką było troszkę inaczej  a po co , a do czego ... a nie wiem ..... bla bla bla   No ale 1,5 zł.  a ja taka wybredna więc wzięłam i jak ją już do domu przytachałam tak pomysł  w główce wykwitł:)  Troszkę guzików, troszkę ćwieków....  No i powstało  moje nowe cudo :D






Tania metoda na guziczki...  Moja jest taka....  Na wyprzedażach w sh kupuję (byle jaką byle z pięknymi guzikami)  marynarę  i za całe 1,5 zł mam 10szt guzika ! :D 




Teraz pełen relaks.....  Czerwone winko  i książka polecona przez   annavictoriachic . Dziękuję Kochana :*  Jest tak świetna że czytam już drugi raz....  a jutro druga część u mnie ląduje :D




 Miłego niedzielnego wieczoru :)

Agneseff

43 komentarze:

  1. TOREBKA jest cudna:) ja bym brała:) cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to zmontowałeś :-)) Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wszędzie porobiło się ćwiekowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uratowałaś torebkę! Piękna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie przeróbki ;) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty ambitna Bestio:D Tobie to zawsze się uda znaleźć coś fajnego w SH:)A do tego jescze dobrze przerabiasz:) Pomyśl o biznesie na allegro;)
    Buziakiii:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolna bestia jest z Ciebie Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka i marynarka świetne! podziwiam za wytrwalosc.. warto bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi ja też czasami w sh kupuję jakiś ciuszek tylko ze względu na guziki:D w pasmanterii liczą sobie,jak za woły!
    Super fajnie Ci to wszystko wyszło złota rączko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobną metodę na guziki :) A co do torebki, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, absolutnie fantastyczne to" nowe cudo". Z guzikami to święta racja, taka kropka nad i, wymiana na nowe potrafi dać inne, lepsze życie ubraniom.

    OdpowiedzUsuń
  12. jetem pełna podziwu i chylę czoła ! marynarka wyszła genialnie , torebka zresztą też ...że z dylematu "brać czy nie brać" wyszłaś zwycięsko to mało powiedziane !

    buziaki Mega zdolna i pomysłowa kobieto :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo , jaka zdolna i pomysłowa bestia z Ciebie. Lubię takie przeróbkowe dzieła :D Super !

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, z torbą to Ci sie udalo, wygląda niczym Furla naszej Ady;) marynarka zapowiada sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jak przedstawisz nam Twoje cuda na sobie, czekam z niecierpliwością;))

    OdpowiedzUsuń
  17. i całe szczęście, że wzięłaś, bo marynarka jest wspaniała! ;)) a torebka widzę na wzór Candy z Furli ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Ty zdolna jesteś, Kochana! Cuda, po prostu - cuda! A co do mojego snu - "nie znamy dnia, ani godziny" ;)
    Buziaczki!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka rewelacyjna! Nie dziwię się, że ją wzięłaś! Chociaż sama zastanawiam się czy bym podołała jej samodzielnej naprawy - tym bardziej podziwiam! Marynarka pewnie też cudna, ale jak to bywa czarny trudno uchwycić w paracie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie doskonały post tylko pomysł :)Przepraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysł na tanie guziki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna marynarka ! A z torebką sobie na pewno poradzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna marynarka ! A z torebką sobie na pewno poradzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja zabawa z ubraniami zawsze dodaje mi inspiracji. A cena za guziki zawrotna!;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysłowośc troszke chęci i sukces gwarantowany :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdolna dziewczyna! i widze ciekawa lekture na stoliczku :):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja byn brała, fajnie jes t stworzyc coś swojego :))

    OdpowiedzUsuń
  28. ja byn brała, fajnie jes t stworzyc coś swojego :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pomysły na DIY. Dżety, guziki i ćwieki to w końcu hit sezonu ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you sweetie!!! waoo you did a really good job with these ones!!!

    www.meryswardobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. mega.zainspirowalas mnie tez pomęcze żakiet

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie, że też tak masz:))-Odpowiedź do posta Artykuł 4: Włochy. Słoneczna Ita¬lia i wiatr wol¬ności we włosach.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudeńka, zdobycze pierwsza klasa, ta torebka, jak się świeci, lubię takie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. No ciuchy wyglądają zabójczo, jestem bardzo ciekawa twoich stylizacji z nimi ! :) Już nie mogę się doczekać :)) buziaki i pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna torebka i marynarka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)