Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 października 2012

Urodzinowa elegancja :)

  Weekendowy  post późną porą  na szybko :)  Dlaczego??? Mój mały Skarb skończył dzisiaj cztery latka :)))   Była mała imprezka w gronie najbliższych i szaleństwa maluchów :)  Do tego cudowna pogoda, która nas dzisiaj wyjątkowo zaskoczyła  i kupę, kupę  śmiechu :D  Bezcenne chwile :)  Zmęczona ale szczęśliwa
zostawiam Was ze zdjęciami a sama zmykam do spania :)   Miłej niedzieli :)  Enjoy :)



 













 dress-charity shop/   shoes- Next/ bag-sh/ sunglasses- Primark

Jest i Solenizant :)))



47 komentarzy:

  1. o klasycznie- elegancko- torebka mnie zachwyciła! :)

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/10/in-car.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie ! Sukienka jest boska ! Uwielbiam pepitki !

    pozdrawiam i składam również serdeczne życzenia dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Synus jest tak pieknym dzieckiem, ze napatrzec sie nie moge. Buziaki dla niego :) Ach ty moja urodzinowa elegantko, super wygladasz i zawsze mnie zaskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia dla synka!
    A mama..no,no..elegantka :)
    Ciekawa jestem czy ty buciki są stabilne?Mają ciekawy fason.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakaz postoju - a Ty zrobiłaś sobie postój na zdjęcia. I dobrze, bo pięknie Ci w pepitce ;)
    Czarno biały melanż wygląda świetnie, i do tego te buuutyyy - wyglądają przepięknie :) A dzieciaczek - no tylko gratulować, gratulować i gratulować !
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat sto lat :) jakiż on jest piękny :) a ty mhhh- marzenie - no zresztą jaka mama taki synuś- mam podobna kiecuszke i ostatnio o niej myślałam- czary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne dziecie! Niech sie zdrowo chowa, 100 lat, 100 lat;)
    A Twoje "biale-czarne" i w dodatku geometryczne...przepieknie! Swietna sukienka, a torebeczka jeszcze lepsza..Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat dla twojego słodziaka :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie!!! Ta sukienka jest obłędna!!!! No i sto latek dla pięknej jubilatki Kochana oczywiście :))) Mój mały kończy 4 latka w grudniu :)) ten sam rocznik są nasze bąble :)))

    P.S.-Zajrzyj do mnie na konkurs, wiem, że niektórzy męczą tymi konkursami strasznie i czasem ma się ich dość, ale u mnie raz na rok coś jest, więc jak męczę to naprawdę w słusznej sprawie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podarowalabym Ci,gdybys nie dodala fotki malucha! Najlepsze zyczenia dla niego! A Ty jak zawsze elegancka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego dla Twojego maleństwa! :)
    A przy okazji Twoja sukienka jest genialna! Kocham jej fason <3

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tego rodzaju kiecki ! takie troszku lata 50-te <3 wyglądasz rewelacyjnie <3 :* ...wszystkiego naaaaj dla przystojniaka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ten twój Skarb, zawojował moje serce:)
    Tobie natomiast ukradłabym tą śliczną torebeczkę.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ świenie wyglądasz aż zechciało mi się mieć coś w pepitkę ;)
    100 lat dla małego solenizanta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochalam sie w tej sukience!! Sto lat dla synka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat dla Szanownego Jubilata :)
    Jaki On jest cudny <3
    A Ty Kochana zadajesz szyku, jak zawsze :)
    Buziaki!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudnie wyglądasz! Przepiękna sukienka, paryski szyk i elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz! ;) i wszystkiego co najlepsze dla Twojej pociechy :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiesz,jak Ci zazdroszczę tej sukienki!Jest obłędna,chcę takąąąąąąąąąąąą!!!!!!!!:D Jak Ci kiedyś zginie szukaj u mnie hahah!;)Super zestaw Kochana i wszystkiego naj dla Twojego ślicznego synka:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyczne stylizacje są najlepsze ze względu na ich uniwersalność i prostote :)
    Idealne buty :*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna sukienka, chciałam kupić w zeszłym roku sukienkę w pepitkę i jak zwykle obudziałm się, jak już mojego rozmiaru nie było :(

    Sto lat dla tego cudownego słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pepitkę, a te pierścionki super dobrałaś, strasznie mi się podobają i torebeczka. Kofany ten Twój Skarbek ucałuj go ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz......sukienka idealnie na Tobie wygląda :*
    Ale mały kawaler po prostu skradł mi serducho ....cudny Jest :*Najlepszego dla NIEGO i dużo Uśmiechu każdego Dnia :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna sukeineczka :)

    zapraszam do obserwowania i na mojego facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam pepitke...cudownie wygladasz..sto lat dla malego przystojniaka

    OdpowiedzUsuń
  26. Aguś, nie uwierzysz, ale ... śniłaś mi się dziś :)
    Spotkałyśmy się i plotkowałyśmy o ciuszkach... ale ja mam poryty dekielek ;)
    Pozdr.]
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz bardzo ładnie :)) szczególnie do gustu przypadła mi sukienka :) jest świetna! :D Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń

  28. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest cudna! Szczególnie podoba mi się jej krój. A Ty bardzo ładnie w niej wyglądasz:) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego dla malucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh, ja palę, o czym tez pisałem na blogu, tez mam zamiar rzucić, aczkolwiek idzie mi to jak krew z nosa.

    Niesamowity styl ubioru. Zawsze kiedy komentuje blogi modowe staram się wyrażać subiektywną opinię. Dlatego obserwuję i będę tutaj zaglądać częściej.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)

    a dla szkraba najlepsze życzenia przesyłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna sukienka!! :)
    Wszystkiego NAJ dla Szkraba. ;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna pepitka, jak ja kocham ten styl, a dzisiaj dodałm wpis z sukienką podobną do Twojej;))

    OdpowiedzUsuń
  34. sto lat! dla młodego:)
    sukienka piękna:) piękna w swej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna ta sukienka :)
    I oczywiście 100latek dla solenizanta! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje lekkie i kobiece upięcia włosów uwielbiam! :)
    W tej ponadczasowej klasyce prezentujesz się perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. co za elegancja, co za kobieta!:) urocza sukienka

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjna sukienka! Czarno - biała sukienka to zawsze trafienie w 10! :) I jeszcze taki sławny wzór :) kupuję całość 100% bardzo mi się podoba

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  39. Buziaki dla jubilata a Ty po prostu piękna....

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz, a solenizantka urocza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)