Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 listopada 2013

JEANS.




Hello!!!!!  
Piękną wiosnę mamy tej jesieni, nie??? :)   Żyć nie umierać i nacieszać oczęta, bo myślę że to by było na tyle :P   Ktoś w końcu kuźwa tupnie nogą i powie BASTA co by nam się w tyłeczkach nie poprzewracało od tego słońca  :D

Co do odzienia. 
Króluje Nam wszytko w tym sezonie! Kratka-szmatka, paski-nebraski _________ i nigdy nieprzemijający  jeans !!!   Również "on" jest mistrzem jesiennego trendu! :) Wytarty, podarty, jasny i ciemny !   Denim na dobre wkradł się w nasze szafy i powiem szczerze, że chyba nie ma osoby na świecie , która by nie miała choć jednej rzeczy jeansopochodnej :D   I jak się tu dziwić , skoro  przecież można go ubierać dosłownie wszędzie i prawie do wszystkiego !   Do trampek, sandałek, sztybletów czy też  szpilek! 
Osobiście wybieram tą ostatnią wersję! Jest mi najbliższa <3
Krakowski menel na szpilkach .... kiedyś już przedstawiany w podobnej wersji TU! Jeans niby taki sam ale dorwałam rozmiar mniejszy, ot co! :D  Wielbię taki outfit i nie zawaham się go użyć ponownie !!! :D
-----------------------------Najt , najt :*

 P.S. Właśnie zrobiłam sobie jajecznice !  Niby z dwóch jaj a cztery żółtka wyszły :D:D:D  To Ci dopiero kury!!! ...........  a może to kogut był?????????? :P hmmmmmmmm....




 jeans RI ,blouse RI, jacket,bag-SH / shoes, sunglasses-Primark/ belt,watch-Allegro/ bracelet-New Look


63 komentarze:

  1. wygladasz świetnie, wszystko z zestawu chetnie bym przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiedzialam ze masz bardzo podobne okulary do moich, dobrze pamietalam!
    Mam bardzo podobne wszystkie elementy twojego dzisiejszego stroju i chyba tez sie tak ubiore, ale dopiero w 'casual Friday', niestety tylko w jeden dzien mozna u mnie zalozyc dzinsy do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mutant - ten kogut czy kura , prawie jak po antykoncepcji - wzrasta ilośc bliźniàt , na patelni widać też ;)

    Wielb , bo świetnie Ci w roli krakowskiego menela !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu.... a wiadomo co one żarły??? :P Dziękuję :*

      Usuń
  5. Uwielbiam taki look. Jeans nigdy nie umrze i nigdy nie będzie niemodny (trochę dużo tych nie:), ale co tam. Świetnie wyglądasz!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. torbę i spodnie masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety wiosne tej jesieni juz sie skonczyla:(
    A niesmiertelny dzins piekny i uniwersalny zawsze, bez wzgledu na pogode i pore roku:) Wygladasz super!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny klasyczny zestaw., zawsze sie sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie wyglądasz tak na luzaku <3 ! luzackie dżiny i szpile - jak ja kocham to połączenie ! ostatnia fota <333

    buziaki Piękna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Menel na szpilkach:), rozbroiłaś mnie tym określeniem:).
    A wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, piękna jesień jest tego roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też wielbię taki look :) Fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfect outfit! Love it!!!! :)) I'm following you! :) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam <3 cudnie wyglądasz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie jest Aga, uwielbiam takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne okulary! i ogólnie ekstra wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. OJJJ Jak Ja uwielbiam Takie zestawy !!!
    Jajecznicę też uwielbiam, no i znam takie kury ...hahah:)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynara, jeans i szpila - to jest to! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your look, You have a new follower. Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie! Elegancko z klasą i pazurem, a jednak na luzie, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne spodnie!!! Klasyczne szpileczki - rewelka. I torebka wpadła mimzdecydowanie w oko!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty też jesteś śliczna kochana :) Dziękuję za komentarz i obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjecia sa rewelacyjne, Ty na nich wyszłaś mega rewelacyjnie. Super tło. Ja siedzę już 3 dzień przeziębiona w domu... U mnie wiosna jesienią się już skończyła niestety,. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u mnie wiosna NIESTETY też już sobie poszła :( Zdrówka życzę :)

      Usuń
  24. jaka Ty masz piękna marynarkę! Zachwyca mnie jej połączenie z pasiastą bluzką ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobre klasyczne połączenie:)
    No cóż, wygląda niestety że więcej wiosny tej jesieni nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zestaw, klasa...i prostota, pięknie wyglądasz, dla mnie jeans też najbardziej do szpilek...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna stylizacja!:) pozdrawiam i zapraszam na moją stronę:*
    www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajna stylizacja:) pozdrawiam i zapraszam na moją stronę:*
    www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. takie spodnie nie sluza dobrze naszym sylwetka :) ale i tak je uwielbiam. mimo ze pupa robi sie wieksza a uda szersze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie bym ich nie nosiła.... ale ja uwielbiam moją pupę .... jedynie nogi bym sobie troszkę naciągnęła !!! :D hihihi :D

      Usuń
  30. Uwielbiam cię w tym zestawieniu i miejsce do zdjęć dobrane idealnie, super , pozdro Justifashion :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A u mnie szarawo i zimno...:/ Fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  32. What a cute look, you look so so nice!! Great job and that wall is fabulous in combo with your outfit!!

    Big kiss

    http://queenofjetlags.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super look!! Ja nadal nie moge znaleźć idealnych boyfrendów ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz świetne dżinsy i torebkę! Podoba mi się bardzo:) ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam jeans, szczególnie w takiej wersji! Bardzo mi się podoba zarówno stylizacja jak i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for your lovely comment! Nice look, I always like heels with denim :)
    Kisses from Spain, Kela, and hope to keep in contact :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fantastyczne zdjęcia, piękna stylizacja!!!
    masz piękne włosy!!!
    dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  38. Oby do lata!!! :-)
    Wyglądasz fantastycznie w tych spodniach a ostatnie foto MEGA!!!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Great jeans. You Can Enter For Leggings Giveaway On My Blog. Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia i świetna stylizacja. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja :) i extra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dla mnie idealna stylizacja ;) nic dodac nic ująć. Sama bym sie nie zdecydowała na luźne jeansy, chyba by nie wygladały db z moją figurą :D ale Tb jest bardzo ładnie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Great outfit. So classy and yet casual. Love your bag! Would you like to follow each other on GFC? Just let me know so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  44. Thank you for visiting my blog and leaving such a nice comment. Following back on GFC #377
    Oh I forgot to tell ya, your bag is AWESOME!!!!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  45. o wow wow te spodnie to po pierwsze kocham a po drugie sa po prostu dla ciebie stworzone <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja ! Pięknie wyglądasz :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja :)
    Fajne spodnie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj :) dziękuje za odwiedziny u mnie :) również dodaje do obserwowanych :) Piekna stylizacja i bardzo podobaja mi sie Twoje okularki :) Pozdrawiam :* http://www.patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładnie wyglądasz ;-)
    zestaw na duży + :))

    OdpowiedzUsuń
  50. jaka masz piekna pogode?! caly zestaw bardzo na TAK :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz mega!!! uwielbiam takie zestawy ale sama nie trafiłam jeszcze na idealne jeansy w takim stylu :/ Pięknie, czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)