Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 kwietnia 2012

Nails........ matt-neon :)

  Pazurki też muszą być trendy :D:D:D  O tym , że jest szał na punkcie "matowych paznokici"  wiemy pewnie już  nie od dziś :)))  .......  Ja swoją drogą też zapragnęłam sobie takie  sprawić ...... no i proszę :)   Nic wymyślnego....ale jakoś mi przypadły do gustu  ..... i nawet neony się pojawiły :D:D:D  Prościutkie ..... i według mnie delikatne :)))  Enjoy :)






...... i jeszcze mały tutorial :)))




Możecie mnie również śledzić tutaj FACEBOOK :))) 

55 komentarzy:

  1. kurcze może i nawet chciałoby mi się pobawić tak z pazurami .... nie, jednak mi się nie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę znaleźć gdzieś taki matowy lakier :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba! Podziwiam za cierpliwość :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kilka lat temu szalałam z wzrokami,co dwa dni miałam coś innego:D teraz mi się już tak nie chce i przeważnie mam jeden kolorek,ale Ciebie podziwiam i za talent i pomysły:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropki ładne, mat... hmmm nie lubię. Widziałaś jak się robi szpilką wzory?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ciągle noszę przedłużone paznokcie, zasiadam do ich robienia średnio co 2-3 tygodnie - ale nie miałabym cierpliwości do malowania pazurków tak często i na tak rozmaite spsoby jak Ty :) masz do tego głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. very nice contrast of colors. love the design! have a great day!

    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje pazurki są zawsze genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kropeczki są mega! Tylko kurcze, potrzebna precyzja ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny efekt. Ładne te kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, swietnie to wyglada:P ja ledwo jednym kolorem potrafie sobie pomalowac :D

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się strasznie to połączenie.
    nie mogę teraz nigdzie znaleźć tego lakieru matującego.. był kiedyś z essence ale nie kupiłam i wycofali..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wypas! A z tym matowym cwancykiem super sprawa! Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten mat naprawdę jest fantastyczny! Jeszcze nie mam żadnego takiego lakieru, ale muszę to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your comment dear, lovely blog and post!
    Following you :D
    Plz follow back if you want
    MaryFashionLove

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za miłe słowa odnośnie moich ćwiczeń:)
    Ja oczywiście również obserwuję:) Pozdrawiam i życzę dobrej nocy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ach rewelacja kolorowe pazurki we wzorki! ja póki co neony ale niedługo sobie coś musze namalować!:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili! :)
    http://jakajakayka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. tak jest, dodałam do obserwowanych! :)) świetnie, że tyle wspólnego! i salsa i zebry :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie ;)) Ja ostatnio zrobiłam sobie galaxy nails według Twojego "przepisu" ;) Zdjęcia na blogu, chyba nie wyszły tak pięknie jak Twoje, ale jak na pierwszy raz o dramatu nie ma :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pazurki BOMBA ! Muszę dziś sama spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tych paznokciach ! Są przesłodkie :)
    Zapraszam do siebie, u mnie nowa notka :*

    OdpowiedzUsuń
  23. z chęcią zostanę na stałe- dodaję do obserwowanych, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Efekt bardzo fajny, ale racja potrzebna jest precyzja :) pozdrawiam i zapraszam rowniez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i really like this blue nail polish!!

    xx
    Nelly
    http://e-fashiondiaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne Ci wyszły te pazurki! :) też lubię mat, w tamtym roku siostra podarowała mi właśnie matujący top coat i już się z nim nie rozstaję :)
    ile zapłaciłaś za rimmela? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Cattivo Jewellery- Kochana zapłaciłam jakieś 6€ :P Ogólnie nie wydaję dużo na lakiery.... ale to był jedyny matujący w sklepie :))) Muszę przyznać , że ma rewelacyjny pędzelek :))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. You are an artist with the nails!!
    kisses!
    www.marilynsclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie to wyglada. Ja jeszcze nie probowalam matowego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  30. w pierwszej chwili pomyślałam, mat - oj, to nic ładnego ale po obejrzeniu Twoich zdjęć, zaskoczenie :)
    bardzo interesujące a te kropeczki słodkie i ożywcze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ bym chciała mieć takie zdolności do zdobienia paznokci!
    I w ogóle chciałabym mieć takie zadbane paznokcie jak masz ty!
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. kurcze, ja to nie mam cierpliwości do dłubania w paznokciach więc jak widzę coś fajnego to zawsze zazdroszczę:)

    pozdrawiam
    personanongrata

    OdpowiedzUsuń
  33. swietnie polaczylas koloey, super ;)

    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie, bardzo ładnie dobrane kolory!A u mnie na blogu motyle ...pozdr

    OdpowiedzUsuń
  35. Super!!!
    U mnie dzis tez paznokcie!!:):*:**:


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy:*:*:*:* i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. so cute!!!
    Ilike it!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. no ja wlasnie ostatnio az za bardzo przyzwyczailam się do robienia zakupow przez neta;D wolę tak niz chodzic po sklepach:D leniwa się stałam hehe;))

    jej strasznie podobaja mi się matowe lakiery;D musze sobie taki zakupic!:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne pazurki! Podziwiam za cierpliwość :D
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  39. to koniecznie pokaż efekty u siebie na blogu i daj info, zajrzę z chęcią! ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wao!! i love that blue it has no shine!!! great nails dear!!!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne paznokcie! Matowy króluje:)) Uwielbiam lakiery z serii tej samej, co Twój żółty! Szary jest super, polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. chcę takie ;p są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)