Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 lutego 2012

SALE ...... i złoty trend nadal cool!!! :D:D:D

  Nie ma to jak wyprzedaże :D:D:D Oko się cieszy..... i portfel właściciela również :)))  Moje nowe nabytki takie jak spodnie, sweter-owa  bluza , blaszana kolia oraz futrzany kołnierz , wszystko za całe 16€ :D I jak tu nie kochać przecen !!! :)
Torba z nowej kolekcji .... jest złota , lekka i .....  kocham ją za to że mogę do niej duuuuuuuużo zmieścić :D    Wychodzi na to , że nawet na wiosnę będziemy świecić i mienić się w promieniach słonecznych  :)))  .... i nie powiem , żeby mi  się to nie podobało ! :D   Sweterek-bluza  również z delikatną złotą nitką (czego nie widać na zdjęciach :( )  ..... Więc.....  błyszczymy, błyszczymy  .... i jeszcze raz błyszczymy :D:D:D W końcu mamy KARNAWAŁ !!!
...aha..... i bym zapomniała o mojej nowej miłości,  futrzanym kołnierzu :D:D:D 
 Jak widać na poniżej załączonych zdjęciach , ostatnio nieodłączną częścią moich stylizacji stała się czerwona pomadka..... Chyba ją uwielbiam :))))))))))))



Torba,kolia, futrzany kołnierz (bag, necklace, teal) -Atmosphere/
buty Atmosphere (boots) -sh /
pierścień-zegarek( ring) -Claire's/
jeansy- Stradivarius / bluzka (sweater) - Stradivarius/
płaszcz (coat)  -sh/
rękawiczki (gloves)-nn

12 komentarzy:

  1. Aguś wspaniale się rozwijasz...piękne stylizacje:-)
    Torba jest rewelacyjna...muszę sprawdzić u nas czy takie już są:-) mówisz że to nowa kolekcja ? ile u Was taka kosztuję? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie dziękuję :))) U Nas torebki są po 11€ , więc u Was pewnie poniżej 10 będzie :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moim facebooku TheBrendaHugo czeka na Ciebie mała niespodzianka:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny look :) naszyjnik świetny!!! i torebka fajniutka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci że naszyjnik mi się wyśnił!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej mi się podoba kołnierz (boski kolor!) i torba - złotka absolutnie zostają, ale ta torba ma ten ogromny +, że nie jest tak zobowiązująca jak np. koperta. A jednak frywolnego eklektyzmu (co złapię, założę) to ja nie uznaję :D.

    I ogromnie mi miło, że bywasz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Srebrne dodatki super uzupelniają stroj. A Twoje dzieciątko jest przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna torebka i biżuteria :)
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie! bardzo mi się podoba! naszyjnik boski! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor kołnierza wręcz boski i cały set wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  11. i taką Cię lubię najbardziej! :) a jakie rury masz!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)