Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 listopada 2013

Barok.



HELLO jesienne pozytywne istoty! :D
Jak aura i nastawienie? U mnie MEGA na plus :D  Tym co cierpią na deficyt pozytywnego myślenia   wysyłam virtualne rozweselacze :D
Z cyklu.... PRAWDZIWE HISTORIE (choć u mnie same prawdziwe, bo snów Wam jeszcze nie opowiadałam - a może zacznę .... kto wie, kto wie? :] ) przedstawiam Wam : MÓJ PIERWSZY RAZ :P
Przyszła przesyłka (też pierwszy raz).
Piękna , w barokowym deseniu bluzencja z FOYMALL. Zachwyt nie mały , myślę sobie:  Nawet ładniejsza niż na stronie :) Uniesienie trochę opadło po przymiarce, a wraz z nim kamień z serca , bo się okazało musicie wiedzieć , że pani eLencja jest na styk i wcale jak L nie wygląda !  Ja do tych bezcycnych nie należę, ale w normalnych warunkach M noszę :)  Instynkt wygrał! Wzięłam eLkę ....  myślałam że zwiewnie będzie .... a tu??? Nie ma lekko! :P   Ja rozumiem że przesyłka z Chin a naród jak wiadomo (nie ubliżając oczywiście ) do wysokich czy też wielkich nie należy ___________ ale że aż TAK??? :P   Zresztą.... ja tu gadu gadu a dookoła same weteranki takowych zakupów :D
Bluzencja więc zachwyciła, stylówka się wytworzyła a i miejsce godne do obfocenia się znalazło! :D Nazwy z racji lokowania produktu podawać nie będę , kto krakusem się urodził .... wie gdzie robione ;) Mogę tylko powiedzieć że za dnia przytulna atmosfera zachęca do wypicia pysznej kawy i też WIFIrifi za darmochę mają (jak se oczywiście tą filiżankę kawy wcześniej kupisz :P ) to tak po europejsku, co by nie było że my gorsi !  Natomiast wieczorkami w wekendy i przytupnąć nóżką można do różnych hiciorów! Dla każdego coś pięknego :D
No to kawka szmatka i cykamy focie! Nastrojowe, klimatyczne :) Dumnam jak paw JA i mój fotoFriend.
Wychodzimy!
Buzi dupci i do domu.
Za godzin kilka dostaję sesemesa o treści :  Aga kicha! .........???........... No ale jak to?! A tak pięknie było?!....... Zobaczysz!
No i patrzę!
Czy to coś względnie ubrane , z blado świecącym jajem na szyi, otoczonym czarnymi piórami oraz z  dwoma niebieskimi kropkami i czerwoną kreską pośrodku to niby JA???!!! Przecież spokojnie dostałabym rolę w Zmierzchu (bagatela szedł wczoraj  :)  ) i była jedną z sióstr Edwarda Cullena i to RODZONĄ ! :P :D
Więc proszę  w całej krasie! To co się dało podrasować :P
Ja blada twarz i moja jakże piękna koko-roko bluzka _________ aaaaaaaa   i moje zajebczaste skórzane botki z lumpeksiora za całe 1zł! <3 Skórzany kubraczek kosztował całych złotych 5! :D Takich ZŁOTOWYCH perełek się nazbierało .... oj nazbierało!  :D
__________________________  THE END :D

Kolorowych :*



blouse- FOYMALL | second hand- bag, coat, boots | belt- Allegro | sunglasses-Primark | pants- Car Boot

foto. P. <3

34 komentarze:

  1. nie jest tak źle jak mi się wydawało, że będzie!
    a skojarzenia mamy podobne-Bella mogłaby Ci pięty lizać !
    buzi !
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fantastycznie. Bluzka jest cudna ( oglądałam podobne). Piękne wnętrze :-)

    Zapraszam do mnie na konkurs:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:)Fajne spodnie:)
    Bardzo sexowna i kobieca figurka:)
    pozdro;)
    http://natiblondi.blogspot.com/2013/11/to-juz-tradycja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. no botki i ta bluzka są czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow...wymiatasz piękna..co za pazur..wrrr...A Krakusce zazdroszczę...Karkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie ta stylizacja pasuje do Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agusia, fotki wcale nie sa zle! Powiem nawet, ze maja klimat i sa badzo ciekawe przez te przeswietlenia i odbicia swiatla. Wygladasz na nich zjawiskowo: bluzeczka jest super, a sh-owych zdobyczy szczerze zazdroszcze!

    Buziaki. ANka

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Fantastyczna bluzka <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna bluzka!!! Zapraszam Cię do mnie: www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie i wzór bluzki-obłędne ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna bluzeczka na pięknej kobiecie w pięknym miejscu!!! :D

    pozdrawiam,
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo w moim guście;)Super bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale seksownie wyglądasz!!!! wow :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia w klimatycznym miejscu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. zadziornie:) spodnie z pazurem:) a bluzka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I strój i plener są idealnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  17. super ta bluzka. super sie komponuje z czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  18. heheh uśmiałam się czytając tekst <3 ile to ja razy cieszyłam się oglądając foty w małym okienku aparatu , a potem miałam nieźle kwaśną minę widząc je już na kompie lol ale nie ma tego złego ;) najważniejsze że udało się coś uratować , a koszula Mistrz ! prawdziwe barokowe Cudo , do tego szałowe legginy i botki ! Mega rasowy look Aga <3 !

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd ja to znam, rzeczy od nich zawsze są jakieś w wersji mini :P ale bluzeczka czadowa, rzeczywiście robi wrażenie, niesamowicie oryginalny wzór- super :) A botki serio z sH??? Pozazdrościć tylko łupu, na prawdę :) Świetna miejscówka do robia zdjęć :) Teraz trzeba będzie takich coraz częściej szukać w tą brzydką pogodę :/ Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz i post napisany rewelacyjnie :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow zachwycasz Moja Droga. Wyglądasz rewelacyjnie - cudna bluzeczka, płaszczyk i botki..... aż zazdrość mnie zżera.:)Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie barokowe klimaty od czasu do czasu! nie przesadzaj, dobrze wyszlo! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna koszula i od dawna poluję już na takie spodnie

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, świetnie wyglądasz ;-)
    zestaw na mega + :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowicie piękna jest ta koszula!

    OdpowiedzUsuń
  26. Żeby wyrazić jak bardzo podoba mi się Twój wygląd na tych zdjęciach muszę to "wykrzyczeć" po angielsku: "you totally baROCK!" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. great post dear.you look beautiful
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG I love the top.

    Love
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  29. Super miejsce na zdjęcia :) ładna koszula!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)