Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 kwietnia 2012

Galaxy Nails.......... :))

  To że "galaxy"  króluje w tym sezonie , wiemy nie od dziś :D  Świat oszalał  !!! :D    Motywy zwierzęce, kwiatowe ................  czy też paski....................  są WSZĘDZIE !!!!!!!!!!!  :D:D:D   .....   ale galaktyka .........  kosmos    ...........  i tym podobne wizerunki............  nie pozostają w tyle  !!! :D:D:D    Pazurkownia również   szaleje......................  więc czemu i nie ja!!!!!!!!!!!!  W końcu zaczynamy  weekend  :D:D:D  Będzie kosmicznie :D:D:D  Enjoy :D





  I coś nowego :D   Zapraszam do obejrzenia ..............  i mam nadzieję że podzielicie się ze mną opinią, czy taka forma przekazu Wam odpowiada  :)))




41 komentarzy:

  1. Paznokcie super.Twoje propozycje podobają mi się w obydwu formach:bloga i video bloga.pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiście! Mam na chwilę obecną żele (dłuuuuuuuga historia), więc może się pobawię! Filmik super, nawet taka paznokciowa kaleka jak ja sobie poradzi!!! Mam tylko pytanko natury technicznej: te gwiazdki robisz białym czy jasno srebrnym? Bom ślepa, a nie powiedziałaś. :D
    Buzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie i precyzyjnie...Pewnie czasochłonny manicure

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana Ty to masz nerwy do malowania paznokci :) cierpliwości Ci nie brakuje :)

    Świetnie Ci to wyszło!!!

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. damn kiedyś też robiłam takie paznokcie, ale mi oczywiście tak fajnie nie wyszły ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kochana! <3 tylko ja nie mam cierpliwości by takie robić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokcie wyszły ci naprawdę galaktyczne, bo efekt -nieziemski! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba też muszę swoje paznokcie w takim stylu pomalować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz najfajniejsze pomysły na paznokcie jakie kiedykolwiek widziałam!!
    super jest ten filmik, wszystko fajnie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowo mi się podobają, rewelacyjnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow great work!

    G.

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt paznokci - suuuuper! Koniecznie muszę skorzystać z "przepisu" :) Mam nadzieje że wyjdzie podobnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. thats amazing!

    i want these nails! i will try it!

    love love love this post!

    xx

    http://shoesncoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie fantastycznie :) i świetny filmik! Muszę się pobawić i też sobie strzelić takie kosmiczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie wspaniałe : O spróbuje takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny efekt! pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt końcowy naprawdę extra! bardzo mi się podoba

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wyszło Ci świetnie, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. postaram się przebywać tu jak najczęściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. postaram się przebywać tu jak najczęściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł! Już lecę do sklepu po granatowy lakier (o 8 rano) :). No i zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam i zachęcam do obserwowania: dotty-girl-fashion.blogspot.com . Każde wsparcie z także Twojej strony jest mi potrzebne. No i jeszcze raz świetny blog i temat posta. Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. THIS IS AMAZING!! Definitely gonna try it.

    http://lostinpattern.blogspot.com/
    xx Brigita

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysl obserwuję!
    zapraszam do siebie
    http://barbarahacura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie Ci to wyszło! bardzo mi się podobają takie paznokcie, jednak mam wrażenie, że pasują tylko na wieczór albo do mocnych, bardzo wyrazistych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szalejesz z pazurkami widzę;)Świetny efekt!Jestem za:]:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny pomysł z tym filmikiem!!! Genialna forma przekazu - szczególnie, kiedy opowiadasz o tym, jak należy coś wykonać! Super! Proponuję więcej takich filmików. Pozdrawiam. Asia :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW ! Genialnie to wygląda. :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Me encaaaaaanta ♥ ♥ ♥ !!!
    Tomare nota :)
    Besitos

    Jenifer♥

    OdpowiedzUsuń
  31. ja właśnie jestem po zrobieniu sobie galaxy-krzywdy na paznokciach :)
    wzorując się na Twoim tutorialu
    niestety rzeczywistość bywa brutalna ! może nastpępnym razem wyjdziemi lepiej

    OdpowiedzUsuń
  32. WoooooW! Też takie chcę! Są zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)