Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 grudnia 2013

Black & Moro....




  Ho ho ho!!!
Jak tam po Świętach??? :)Bo u mnie.... Pustka w głowie! :P
Nadmiar jedzenia zdecydowanie przyćmił moje szare komórki :P BA!!!!!!!  Dodatkowo brak ruchu (pomijając ten do lodówki i z powrotem ) spowodował że dopadła mnie ciąża spożywcza!!! :P :D No cóż! Trzeba się będzie z nią uporać jakoś do sylwestra! ;) W sumie na chwilę obecną planów brak ale mogę Was zapewnić, że na pewno w łóżku go spędzać nie będę :) Kreacje są, na ewentualne kilka opcji, które w tym krótkim czasie mogą się urodzić - więc ręka na pulsie JEST! :D
Jak koniec roku to i "rachunek roku" trzeba sobie wystawić :) Jaki był???
Pierwsza połowa mieszana.... ++++/----- .... druga zdecydowanie na ++++ ! :D Jednym słowem!
Wiele mnie ten "rok" nauczył, wiele dał do myślenia. Pokazał mi co tak naprawdę ma największą wartość . Oczywiście ................. wiedziałam - ale zostało to ewidentnie podkreślone grubą czerwoną  krechą! <3 
Wiele łez wylałam....... radości , smutku, żalu. Słono smakowały!  Jednak każda mnie czegoś nauczyła.
Z tym worem pełnym doświadczeń z roku 2013 , który już chyli się ku końcowi..... jestem gotowa  na początek nowego 2014 .  Bez wyczekiwania, bez tęsknoty żeby to wszystko już się skończyło. Czekam bez postanowień (tak postanowiłam) Zobaczymy co przyniesie :)
Mam jedno małe życzenie:) Jak się spełni.... nie omieszkam tutaj napisać ;)
Z tym małym podsumowaniem przychodzi ostatnia stylówka :) Coś co już było i nie przeminęło :) Nic specjalnego.... ale takie moje ;)
Ściskam baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo mocno********************** OBŻARCIUCH z kieliszeczkiem winka :)



Second hand[spódnica, golf- Banan Republic, torebka, kurtka-Zara] | buty,pasek, rajstopy- Primark| okulary- Allegro

Ps. Jak już się podniosę z tej świątecznej aury.... to będę musiała tutaj "ulać" sobie co nieco :P ;)

86 komentarzy:

  1. Hej Kochana :)))
    No Ja tam u Ciebie tej ciąży spożywczej nie widzę hahha:) Wyglądasz świetnie :)))
    A z okazji Nadchodzącego Nowego Roku 2014 życzę Ci aby wszystkie plany i marzenia się ziściły, by na Twej buzi goscił tylko uśmiech, a radośc raczyła Cię każdego dnia, miłośc była mocą i siłą jednocześnie !:)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie kochana!!i super fotki!!a ja po świętach plus 10 na wadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. We love this combination, and have our eye on that camo skirt!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spódnica!
    U mnie zdjęcia z drugiej strony Wisły :) Musimy się tam kiedyś spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica. Wszystkiego Najlepszego życzę na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post.love your look.very beautiful
    wanna follow each other via GFC &bloglovin
    kisses &happy holidays

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny golf, długa spódnica, wszystko co kocham! Bardzo Ci pięknie, extra buty! PS. Zdjęcie na siedząco przy wodzie:czysta poezja!

    OdpowiedzUsuń
  8. La Cracovie ... Obudziłaś wszystkie moje tęsknoty tym postem .... Lubie spacery nad Wisłà ... Stylóweczka zacna! Ciekawa te spódnica ...

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna wersja moro <3 takiej spódnicy jeszcze u nikogo nie widziałam :P

    Wszystkiego Naaaaaj w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. doddaje do obserwowanych i zapraszam na http://charmeecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie, świetna spódniczka:) uwielbiam takie połączenia. Extra zdjęcia:):):)
    pozdrawiam serdecznie Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica świetna, ślicznie wyglądasz....po Świętach u mnie spokojnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś zajebista, życzę Ci spełnienia tego najważniejszego marzenia ( jak se zrymowałam, hah:D ) :]
    Stylóweczka wymiata, Ty piękna, foty zacne - jest na czym oko zawiesić. Love :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylówka KOchana, doskonale CI w taki fasonie spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjawiskowo wyglądasz na zdjęciach, spódnica jest prześliczna. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. ŁaŁ spódnica rewelacyjna. Uwielbiam je w wersji midi!!!!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia!!! A co do mijającego roku.... dobrze, że nie było tylko i wyłącznie źle, równowaga musi być, inaczej byłoby niemożliwe :) Nie może być tylko źle albo tylko dobrze :) Ale niech w Nowym Roku będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie zdjęcia! Ja na całe szczęście na siłowni przepaliłam brzuszek.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia , ślicznie wyszłaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, i'm your new follower from italy :) This post is great, i like very much your long skirt......very lovely look :)
    Happy holiday :)
    if you want visit my blog and follow me :) thank you http://valentinaclothedanew.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny klimat zdjęć:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawie prezentuje się ta spódnica, podoba mi się ;) Zdjęcia są naprawdę świetne i ja też z przyjemnością zostaje na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Agus jak zwykle czarują o wyglądasz na zdjęciach.Szyk,elegancja klasa brawo.Życzę Ci również,aby to największe marzenie się spełniło w tym Nowym Roku będę trzymać mocno w kciuki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe połączenie i przecudne zdjęcia! Kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudny kroj spodnicy :)

    zapraszam Cie na konkurs. do wygrania bon na 100$. Mala konkurencja wiec warto sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  26. idealnie spódnica komponuje się z golfem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna spódnica ! Szczęśliwego Nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz. Super fotki. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super spodnica!, swietne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  30. great post!! like it <3
    what about follow wach other?
    let me know :)
    have a nice day and happy holidays!
    xx
    veronica

    join the 2 GIVEAWAY on my blog:
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/2013/12/jollychic-giveaway.html
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/2013/12/dressale-free-christmas-giveaway-win.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny fason ma ta spódnica i idealnie Ci ona pasuje.
    Pozdrawiam życząc spełnienia marzeń w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  33. miła stylizacja :)

    miło mi z tego powodu ^^
    Szczęśliwego Nowego Roku :* :)

    OdpowiedzUsuń
  34. thanks for follow me dear,
    follow you back now on GFC!
    wanna follow each other also on Facebook, Twitter and chicismo?
    let me know :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo lubie czarno-białe zdjęcia. szczęśliwego nowego!

    OdpowiedzUsuń
  36. O!
    jaka fajowa spódniczka!♡
    Fajny klimat zdjęć, czarno-białe zdjecia
    są genialne!!!
    pozdrawiam cieplutko, życzę
    najlepszego w 2014 roku!
    buźka
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  37. tego typu spodnice sa stworzone dla Ciebie -uwielbiam - Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  38. Moro to jeden z moich ulubionych motywów tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie po świętach jak najlepiej i po sylwestrze też :-) Doszłam do siebie:-)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku wielu stylizacji i inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo modny i artystyczny blog!
    zapraszam do mnie!
    http://lifewithdelias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Looks amazing! Great blog you have!

    OdpowiedzUsuń
  42. Naprawdę świetny set Kochana....i magiczne zdjęcia :) SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Great Style!
    Ciao from Italy

    OdpowiedzUsuń
  44. Spódnice midi kocham, dlatego cieszy mnie zawsze widok stylizacji z ich udziałem :) Pięknie się prezentuje. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia!


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. spódnica jest extra! :)

    ok dam na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj, ja też jakoś nie mogę po tych świętach i nowym roku odnaleźć się ;) ps. świetna spódnica i piękne :) buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny ma krój ta spódnica

    OdpowiedzUsuń
  49. great outfit, we particularly love the camo skirt!

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  50. Thank you so mcuh :-)
    Follow back on gfc, chicisimo and bloglovin.

    xoxo Kira

    OdpowiedzUsuń
  51. Mega spodnica! Swietna calosc !

    OdpowiedzUsuń
  52. Love this romantic outfit! Your skirt is amazing...i love the shape and the print!
    I follow you on GFC, #392, hope you would follow back!

    www.blackstarstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  53. ale cudna jest ta spódnica!!

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Agnesse.
    Idź najpiękniejsze zdjęcia.
    Posas jako model
    Twoja spódniczka jest wspaniały i sweter z golfem bardzo dobrze pasuje.
    Dzięki za komentowanie mojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. mam takie same okulary! świetne są ; ) a zdjęcie mega, mega klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  56. ta spódnica jest bardzo fajna!
    uwielbiam wszystkie długie spódnice!

    p.s. w tle Kraków?

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna stylizacja i bardzo ładnie w niej wyglądasz:)))bardzo lubię takie zamaszyste spódnice :)))muszę wspomnieć jeszcze o torebce bo jest śliczna a ja taka torebkowa jestem:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  58. you look so stunning! thanks a lot for dropping by on my blog...much love! ♥♥♥

    http://sartorialwackoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. thanks a lot for dropping by on my blog...and u look so stunning btw... much love! ♥♥♥

    http://sartorialwackoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. wow ale fajne zdjęcia! świetna spódnica!:*)

    OdpowiedzUsuń
  61. Hola preciosa ¡¡
    Me encanta tu look y tu blog, es muy buena idea seguirnos,yo ya te sigo,espero que tu tambien te animes a seguir mi blog.
    besos
    http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  62. ta spodnica jest mega cudowna! chce taka :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  63. beautiful outfit!:) love the watch!♥ I follow you on bloglovin and I liked your facebook page with my personal account (Petra Lorencová)♥ you can follow my blog too if you'd like;) kisses!

    www.Lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    OdpowiedzUsuń
  64. fajne klimatyczne zdjecia :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.. zapraszam tez do mnie na KSIĄŻKOWĄ WYPRZEDAŻ! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Thanks to follow me, i follow yuo with pleasure :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Hallo wunderschöne frau..dein foto gefällt mir..du bist echt süsse..hübsche.du siehst super sexy im Glockenrock aus...geiler weiter glockenrock gefällt mir wow geiler glockenrock....würde gerne das mal live sehen wollen wenn du den lederrock trags....l.g....ps wow du bist traum.......wunder schöne Lady

    OdpowiedzUsuń
  67. dziekuje :) ja rowniez obserwuje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. ładnie i elegancko !
    przeglądałam sobie Twojego bloga i bardzo mi się spodobał , dopiero dołączyłam do grupy małopolskie blogerki więc postanowiłam zaglądnąć do niektórych blogów :)

    oczywiscie zaobserwowałam Ciebie i zapraszam na mojego bloga ;)
    http://lovofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Aga ,trwały te Twoje święta i trwały , ale fajnie że już jesteś , stylóweczka mega, spódnica super.
    A ty w IE teraz czy w PL jakoś tak po fotkach odgadnąć nie potrafię a pisałaś mi ostatnio że znowu w IE jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
  70. śliczna spódnica!
    pięknie!


    całusy!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajne połączenie, spódnica bardzo ciekawa..:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam tą spódnicę <3 pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jaka rewelacyjna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Great photos, that's such a cool skirt.

    OdpowiedzUsuń
  75. hi, I also follow you, a phenomenal post.

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie jestem fanką moro ale ta spódnica to cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ostatnie zdjecie jest the best. Super klimat i outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapraszam na http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/5kpw/
    wszystkie sukienki po 50zł i spódniczki po 30zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Niesamowita, spódnica. Uwielbiam takie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Great outfit! I really love the photos, it's so artistic! I love your floral skirt and you look gorgeous! Just found your blog and really love it! Would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Hi :-) thanks for your comment on my blog,,,now i'm following back,,, You have a great blog..You are great! Such a fabulous outfit!!Fabulous pics too,, i love your style,,,i hope to keep in touch,,,,much kisses,,,,,
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)