Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 grudnia 2013

Fredki :)


Jezdem i żyję - czyli melduję się cała i zdrowa! :D
Lekko nie było, przymusowy detoks od neta był! :P Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)  Przyznam szczerze  , że bez tego "pożeracza" czasu udało mi się zrobić więcej niż by z nim za całe pół roku! :D Nawet nie wiem kiedy trzy tygodnie zleciały, odkąd tutaj się ostatni raz pojawiłam! :P
Zima już czai się za rogiem a pewnie  u niektórych z Was delikatnie biało się zrobiło, co?  :)
Jak pisałam już kiedyś to mozolnie szło mi kolekcjonowanie zimowej garderoby - ale nie myślcie sobie że jestem całkiem do tyłu!  :P  Co to to nie !  Odzienie wierzchnie jest i pozostało zadbać o stopy ale i z tym sobie poradziłam! :D W tym roku dzielnie stawie czoła mrozom bo w genialne  buciory  się zaopatrzyłam!  Fredki (tak  nazywane przeze mnie moje nowe włochate zdobycze) ------ to  buty marki    FREDDIES ..... marki o której powinno  się  głośno mówić!!!  Dlaczego ???
Bo to ________________ MADE in POLAND produkt jest !!!  :)  
 W środku baran z zewnątrz też  100% skóry!  Dobrze zaimpregnowane pozwolą nam ciepłą i suchą stopą przejść przez zimę :)  Dla mnie to ogromna zaleta bo jak stopy zimne to dupa po obiedzie __________  a tylko  patrzeć jak   trzeba będzie lepić bałwany!  :)  Z takim samym ciepłym przytupem mogą wystartować młodsi bo   Freddies  zadbał również o nich !  :)   W moje włochate stwory zaopatrzyłam się tutaj :)
Teraz tylko należy rzec: Śniegu nadciągaj !  :D  (tylko nie linczujcie :D )
Udanego WEKENDU ------------------------------------------ muuah! :*

P.S. Zdjęcia zrobione trochę wstecz więc możemy hurtem powzdychać do pogody ;)





buty- FREDDIES/ second handowe łupy <kurtka-Vero Moda, jeans, golf-Banana Republic, czapka >/ eko torba, okulary- Primark/

P.S. Dziś trochę chaotycznie.... ale wiatr zagłusza moje myśli :P

49 komentarzy:

  1. Ciesze się że żyjesz :) Buty bardzo fajne i parka również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem taki detox jest potrzebny. Świetna forma, super wygladasz na zdjęciach, a fredki obłędne i pewnie bardzo ciepłe. Ja bloguję, mimo że w serduchu ciężko. Dla mnie to odskocznia od problemów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mas zajefajną czapę i kurtałkę :)) No i fakt wzdycham do pogody na Twoich fotach achhhhhhhhh:)
    Pięknie wyglądasz, no i czasami dobrze jest się wyłączyc !:)
    Buziaki Aga :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w różowym i ta torebka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. PS.Świetne buty "miziowe", bardzo bym je lubiła, bo są płaskie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny luzak :) Akcent z czapką rewelacja :)

    ja chyba też muszę sobie taki detoks strzelić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz,fajne zdjęcia i czapa:)
    http://natiblondi.blogspot.com/2013/12/skorzane-rekawki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look a buty są fantastyczne!! :)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetnie wyglądasz, kurtka super i widać, że cieplutka...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. "haha beznadziejne zdjęcia, zero ostrości, kadry nieciekawe, modelka przeciętna"
    trochę ironii jeszcze w niedzielne popołudnie nikomu nie zaszkodziło :)
    P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię połączenie neonu z khaki na parce:) Dzięki temu zestaw jest ożywiony i z łatwością przykuwa wzrok przechodniów:)
    Ciekawe te buty, pierwszy raz o nich słyszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowa czapa, bardzo twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie Kochana :)) u mnie podobny look, parka z ostrą czapą ;D a buty masz zabójcze :)) kocham takie człapaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty rewelacja !!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No w takich butach to zima na pewno ci nie straszna :-)))) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agus, na luzie i w futrzakowych buciorach wygladasz tak samo zachwycajaco jak w szpilach;) Usmiechasz sie i siejesz optymizm:) Usciski Kochana! Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędnie wyglądasz:) buty i czapa świetne:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne buty!!! zazdroszcze!! swietnie je zestawilas!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super są de buty. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw. Bardzo fajnie wygladają te buty, a czapka wręcz genialna.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No juz kocham te Fredki, bo nie nawidze jak mi nogi marzna. Ja mam uggs i sa przecieple ale niestety przemakaja i tego w nich bardzo nie lubie. Ide popatrzec na strone internetowa Fredek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Your pink toque is so cute girl! xo

    OdpowiedzUsuń
  23. Parka i buty!!! Są świetne :) i do tego TA czapka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega czapa..ona czaruje całą stylizację i daje mega powera :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O w takich butach i kurtce zima nie straszna. Fajne zdjęcia.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor czapki fajnie przelamuje reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej :) Chcę cię poinformować , że nominowałam cię do Liebster Blog Award :) Pozdrawiam http://angelikai.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award-i-fanpage.html

    OdpowiedzUsuń
  28. swietna kurtka :) no i różowa czapa robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mocne kolorki beanie kocham :)- mega all <3

    OdpowiedzUsuń
  30. ale genialnie wyglądasz :) buty super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna czapa, dodaje "tego czegoś" całej stylizacji!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oddawaj czapiszona <3
    Super wyglądasz w tym luzaku ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. great pics dear...loved the collection of flat shoes for women ...great post :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nice outfit dear...you must try designer Indian wear sometimes..you will look great in that :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nice jacket..you will look more better in casual shirts with jeans..waiting to see you in that look :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely outfit and hat my dear!

    OdpowiedzUsuń
  37. why don't you try designer anarkali suits.......you will look great:) ...nice clicks :)

    OdpowiedzUsuń
  38. that Suede Shoes looks great with your jacket..keep rocking :)

    OdpowiedzUsuń
  39. i think casual shirts would have been a better choice with that coat :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ooooo to jest stylizacja w moim stylu;D totalny love <3

    OdpowiedzUsuń
  41. bosko, bosko, bosko!!! czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)