Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 marca 2012

Nails..........

   Lata temu , jak zdobienie paznokci wchodziło dopiero na rynek.......  ja sama nie wyobrażałam sobie  wyjścia z domu z niepomalowanymi paznokciami .......... baaaaaa.........  musiały być ozdobione !!!  :D   Były jednym słowem moim "oczkiem w głowie" ! 
Dzisiaj powracam :D
O tym że OMBRE jest trendy wiemy już nie od dziś :)  Były ombre włosy..... i może są  nadal...... wszedł teraz trend na ombre ubrania................   :))))   ..............a  co powiecie na ombre paznokcie??? :D:D:D  
 Poniżej przedstawiam Wam moje dzisiejsze arcydzieło :)))   Skłamałabym jakbym napisała,  że to mój pomysł .......  ale ta oto robocizna, to efekt mojej pracy :)  Ojjjjj ..........  przypomniały mi się dawne czasy ......... :D:D:D



26 komentarzy:

  1. cool! saw it before and i was thinking to try!

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Try !!! In fact they look much better !!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!! rewelacyjne paznokcie!! ciekawe czy mi się uda:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły!:)Sama sobie teraz będę musiała takie zrobić:D:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne! zreszta zawsze podziwialam Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pazury MEGA!!! w życiu by mi się coś takiego nie udało! (zwłaszcza na moich "łopatach") w kolorze brąz + złoto też by fajne były! ja od zawsze jestem fanką Twoich paznokci!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Toż to dzieło sztuki!!!!!Kapitalne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł :) tylko że ja nie mam paznokci:( buziaki Aguś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci to wyszło, aż sama spróbuje kiedyś jak mi paznokcie urosną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjj.. tak Kraków to piękne miasto, uwielbiam Kazimierz każdą porą roku, a wiosną najbardziej okolice Wisły i Wawelu - to jest to! :) Choć ja nie jestem tak typowo z Krakowa, z okolic, ale studiuję właśnie tam. :)

    Genialne te paznokcie, powiem szczerze, że zainspirowałaś mnie tym gąbkowym sposobem, wyglądają rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER!Też spróbuję, jestem w szoku że takie cuda można w domu samej zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDNE, GENIALNE! aż brak słów, Kochana, świetnie Ci to wyszło :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. też je kiedyś robiłam tylko, że ja bawiłam się fioletem ;) muszę przyznać, że Tobie wyszło ładniej ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja!!!!!!!!!!!!!!!!! boski pomysł !! wykorzystam go :D ślicznie tu u ciebie :) zapraszam do siebie będzie mi miło jak wpadniesz:) mogę poobserwować :)?

    OdpowiedzUsuń
  15. o maj gad genialne:D spróbuj spróbuj z włosami i pokaż

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie Ci to wyszło :)) Śliczne masz usta, czym je malujesz ??

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odpowiedź :) muszę sobie taką sprawić, bo normalnie nie mogę się napatrzeć, piękne :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, zajebisty sposób! też muszę spróbować! kilka lat temu bawiłam się w paznokcie żelowe, więc mam jeszcze mnóstwo ozdób gdzieś pochowanych... przypomniały mi się tamte czasy:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. no to chyba idę pomalować paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. great tips! it came out amazing, and your beauty blog is absolutely delightful. i love getting inspirations from other bloggers, and i'm now following! your girl is lovely. :) i'd be honored if you decided to visit my blog sometimes. all the best!
    xoxo
    jasmine

    OdpowiedzUsuń
  21. oops, where did my comment go? well, just wanted to say that i love your blog. :

    xoxo
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mega:) bardzo mi się podoba dawaj więcej pazurkówwwwwwwwwww

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)