Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 marca 2012

Nails.............. dirty job :P :D

    Znowu  powracam z pazurkami !!!   :)   Dzisiaj coś innego .... i baaaaaaaaardzo brudzącego..... :P  .......  jednak gorzej wygląda na zdjęciach niż w praktyce ,   a efekt uważam jest powalający :D   Metoda , może już Wam znana....................  zwana   "Wtaer Marble"  , czyli coś co ma wyglądać jak  "marmurek"    ( ja to nazywam   "mozaiką"  :)  )    ...........  a cała tajemnica ukryta jest ............. na wodzie  :D    Zapraszam do oglądania i komentowania a odważnych  do podjęcia wyzwania  :D   Więcej paznokci : TU  ,  TU  .....i .... TU    :))))))))))    Good luck!!!  :D:D:D

-smarujemy skórki i większość palca oliwką, tak , żeby nie dotykać płytki paznokcia :)
-zbieramy patyczkiem pozostałości lakieru, palca trzymając cały czas pod wodą :)



46 komentarzy:

  1. OMG! NOW THIS POST IS REALLY GREAT, I WOULDN'T HAVE THOUGHT OF SOMETHING LIKE THIS:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne!!! Ale wszystko taka meeeega precyzyjna robota :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt i bardzo fajnie Ci to wyszło :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi pretty girl,
    I just found your blog and I love this post! Gorgeous nails, love it!
    Follow you right now, I hope you can follow me back :)
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też już to robiłam, ale rzeczywiście brudna robota i dużo bawienia. No i też sporo czasu przy tym schodzi.
    Twoje paznokcie wyglądaja obłędnie;**

    OdpowiedzUsuń
  6. no robota rzeczywiście brudna;-) ale opłacało się, paznokcie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. robota rzeczywiście brudna, ale opłacało się, paznokcie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wyszło, nie znałam patentu z oliwką, tylko z oklejaniem palców taśmą klejącą;)
    Planuję takie z kilkoma kolorami dla efektu pucci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. QUE BUENA IDEA ,QUEDAN ESTUPENDAS Y FACIL DE HACER

    OdpowiedzUsuń
  10. O JEZU, nawet jakbym chciała to nie dam rady!Superowe są.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są!!!
    musze wypróbować tą metodę!
    zapraszam do mnie na nowy post o pazurkach!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt no i patent, wydaje się być pracochłonne, ale warto!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj probuje! Swietny pomysl!!:)

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie mam ani cierpliwości, ani zdolności, ale obserwuję innych talent z boku.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne są ! pracochłonne, ale warte zrobienia :D
    fajna notka ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tej metody nie znałam. I musiałam się oprzeć z wrażenia :). Rzeczywiście sporo zamieszania i oczyszczania. Ale efekt bajeczny. Dodatkowo na Twoich dłoniach prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful nail art!!!
    Have a nice Sunday!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam już gdzieś taką metodę ale u Ciebie to wyszło po prostu MEGA! No i jeszcze na tych Twoich pazurach to w ogóle zajebiście wygląda. :)
    Jesteś paznokciową mistrzynią ma droga! :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyszło !! Raz koleżanka mi tym sposobem zrobiła paznokcie, bo ja sama nie mam zdolności ani cierpliwości :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Your nails are gorgeous! It is a messy job to do them but the results are amazing and worth it! Super cute. I need to try them. Thanks for sharing. ;)

    Also, thanks for dropping by my blog, You Like It? I Made It!, and commenting. I really appreciate your opinion. ;)

    http://youlikeitimadeit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. słyszałam i widziałam wiele filmików o tym ale zawsze mi wychodzi jakaś paciajka na pazurkach :) Twoje wyszły rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super, napewno będę częściej Cię odwiedzać i obserwuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. próbowałam tego kiedyś, ale kompletna klapa mi wyszła :< a Twoje są śliczne :)


    świetny blog, obserwuję i będę często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is amazing, great job darling!
    Check out my latest outfit and let me know your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  25. OH MY GOD!! you are an artist!! love this!!!

    Thanks so much for comment on my blog!! i'M doing a worldwide giveaway, maybe you like it!! Go to my blog and participate if you want!!

    Kisses!!

    www.marilynsclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. i love this nails style! is so cool!

    http://sticktofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie śliczne, musze kiedys wypróbować tą metodę ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. wdziałam gdzieś już tą metodę ale u Ciebie wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie próbowałam metody , chociaż dużo o niej słychać. twój efekt świetny, podoba mi sie połączenie kolorów. ; )

    obserwuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie Ci to wyszło, metoda czasochłonna więc jakoś nigdy nie mogę się za nią zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniale to wyglada, podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful :X would you like to follow each other?:X
    Fashionspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  33. i love the nails, but i don't think i'd have the patience to do it. they look so good though - maybe i will. :)
    xx
    ola

    if you have some time and would like to see my blog, it's www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hey Beauty!
    You have a new follower :)
    I hope you'll visit my blog and follow me too ;)

    Kisses from Germany !

    OdpowiedzUsuń
  35. Cool!
    That's an awesome nail polish!
    So stylish and really can't paint my nails!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna kozula!!! Życzę Ci byś promieniała tak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cóż za szalona metoda:) ja to jestem taki zwykły jednokolorowy malarz:) na takie cuda patrzę z zachwytem:):):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądają rewelacyjnie! Dużo zużywa się lakieru na taki cuś?? ;) Echhh strasznie mi się podoba, ale tyyyyle z tym zabawy, ze nie wiem kiedy spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow świetne podziwiam cie mi chyba by się nie chciało tak ciapać chociaż może kiedyś spróbuje :) bo strasznie fajnie to wygląda :) dodaje do siebie i jesli masz ochotę to zapraszam do siebie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)