Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 października 2012

Dziękuję ... nie piję :P :D

   Tak jak w sezonie letnim blogosferę dopadła epidemia azteckich wzorów ,  a konkretniej  swego czasu miałam wrażenie  że  gdzieś  spadł deszcz w postaci azteckich spódniczek  ,  tak teraz ledwo kalendarz przekroczył magiczną datę 22/09  a nastąpił wysyp bordo, burgund-u czy jak to woli koloru wina, od którego  pomimo braku procentów- już mi się kręci w głowie :P   Z tego całego wirtualnego pijaństwa uciekam w drugą stronę i chociaż "rozmemłana" i " rozczochrana" to nadal jestem świadoma swoich postępków.  Wskakuję w wielgachne boyfriendowskie portasy z niedbale powyciąganą koszulą , ale co by ludzie nie pomylili mnie z krakowskim menelem , na stopach lądują szpile w których czuję się jak przysłowiowa ryba w  wodzie ! :D  Muzyka w uszach gra , na twarzy czuć powiew ciepłego wiatru, oczy przechodniów są zwrócone na mnie ...  patrzą .... a ja  kołyszę  się w rytm słyszany tylko przeze mnie ...  nic więcej mnie nie obchodzi :)   Burgund???  Pewnie też się skuszę ....  np. pomadka , czy lakier do paznokci :) Będzie miłym,  małym dodatkiem do całości,  co bym się znowu  "nim"  nie opiła :) Enjoy :)

























jeans (River Island), waistcoat (Asos), bag, shoes  (Next)- sh/ belt-Primark/ ring- Claire's/ blouse (Oasis)- charity shop


65 komentarzy:

  1. Ale masz boyfriendy ! Wow !
    Mi teraz przybyło parę kilo więc wszystko mnie obciska, nawet moje szerokie portasy :(
    No ale plan 'dieta' może jeszcze nie ruszył pełna parą ALE zalążki są ;)

    buziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa wspaniale z tymi delikatnymi szpileczkami no po prostu szał :)fantastyczny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oszalałam z zachwytu!!!! CUDNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widzialam w tutejszych czasopismach o modzie ten kolor ma jeszcze jedna,jak dla mnie niezbyt mile sie kojarzaca nazwe - oxblood ;)
    Boyfriendy i kamizelka to rzeczy ktorych zdecydowanie mi brakuje w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To widzę,że możemy sobie przybić piąteczkę:D Chociaż czekaj,czekaj bluzkę w kolorze burgundowym zakupiłam ostatnio przy okazji łowów w sh:]Ale fakt już czuje się lekki przesyt tym nawet ładnym kolorem:x
    A zestaw świetny-UWIELBIAM!Bo i portasy są moje ulubione i kamizelka jest LOVE!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie upij się,nie upij:D Mi jakos ten burgund jeszcze nie przypadł do gustu,bo nim nic nie mierzyłam w tym kolorze. Ale kto wie:D
    Fajne te portki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylizacja ;) na luzie z odrobiną nonszalancji... podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look, taki "własny". Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. you look beautiful and bossy!!!love it!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha ...czytam ten post już czwarty raz i śmieje się na głos :) Jesteś mistrzynią Kochana - normalnie ja Ciebie I LOVE YOU!!! Stylizacja jak zwykle niesamowicie oryginalna...ja w takich spodniach wyglądam jak typowy kloszard :) Połączenie tego typu jeansów i szpilek zawsze mnie pociągało ...niestety nie przy mojej figurze.Co do koloru bordo to w mojej szafie znalazły się już buty - ale czekały tam od zeszłego roku , więc jestem usprawiedliwiona hehehe.Snood za 2 funty również się do mnie przylepił - ale ja kocham takie puchate kominy :) Osobiście większy przesyt mam moro , ale i taka koszula się do mnie przyplątała - tyle tylko , że należy do mojego HUSBANDA - dział męski w Matalanie jest nam bardzo bliski :) Kończąc ten krótki komentarz ...Wyglądasz BOMBOWO .Muaaaaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamo!wygladasz nieziemsko w tych portkach...genialne zestawienie...niby mesko a jednak niesamowicie sexownie:)))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bOSHE jaka ty kochana jesteś..dziękuję...świetna styówka:)
    :*<3

    OdpowiedzUsuń
  13. bOSHE jaka ty kochana jesteś..dziękuję...świetna styówka:)
    :*<3

    OdpowiedzUsuń
  14. jest coś uroczego w połączeniu dzinów bojfrenda i szpilek <3
    ja po ostatnim spotkaniu z burgundowym płynem podjęłam abstynencję ! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. No na menela to Ty nie wygladasz, ale stylow baaardzo. Ogroooomny plus za brak "modnych" kolorow. Coz za odwaga...hahaha. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. Pochwalę tutaj fotografa i modelkę. Zdjęcia bardzo trudne wbrew pozorom do zrobienia. Takie a'la paparazzi, z fotogenicznymi pozami :)

    Interesowałem się dawniej fotografią i stawiam 5+ ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakby to powiedzieć.... jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawe połączenie, eleganckie szpilki i luźne jeansy

    OdpowiedzUsuń
  19. Burgund... Bardzo ciekawy kolor, podoba mi się, ale faktycznie trochę go aż nadto w blogowym świecie. ;) Ja jak na razie skusiłam się na pomadkę o tej winnej barwie. Poszukuję też lakieru do paznokci. :)

    Świetne masz te boyfriendy. Bardzo fajnie w nich wyglądasz. :) Do tego kamizelka i delikatne sandałki - SUPER!

    :* ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:)
    świetne stylizacje, cudowny blog, piękna Ty:)


    naprawdę extra:)

    zapraszam do siebie na WYPRZEDAŻ od 5 zł :)
    http://kleofashion.blogspot.com/2012/09/wielka-wyprzedaz-juz-od-5z.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na taki krój spodni jestem za niska. Ubolewam nad tym, ale cóż natury nie zmienisz.
    Co zaś modnego burgundu nie powiem zakupiłam spodnie torbę i sweter w warkocze. Słabo ze mnie baba ...ulegam:P
    Swietny set, ekstrawagancko i na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana i tak trzymaj! Przez to jesteś oryginalna i nie-do-pod-rą-ba-nia! :D Uwielbiam Twoje portasy, chyba tak samo jak uśmiech! Noo dobra, uśmiech wolę bardziej, dlatego uśmiechaj się cały czas! :) Masz rację - azteckiej spódnicy nic nie przebije!

    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boyfriendy ja też lubię, Ty świetnie je zestawiłaś z tą luźną koszulą i kamizelką, wszystko takie nie zapięte pod ostatni przysłowiowy guzik, a jakże piękne;))

    OdpowiedzUsuń
  24. tez ostatnio przekonalam sie do takich jeansow...z delikatnymi bucikami Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice gilet!

    http://thestyleattitude.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne spodnie!! Idę kupić czarny lakier do paznokci, zainspirowałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. hahaha, coś w tym jest. A na dodatek nie ważne jaki kolor i odcień, zawsze to burgund ;d
    wielbię to połączenie, jest perfekcyjne i idealne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. jak już pisałam na MP Mega look ! uwielbiam takie stylowki z męską nutką , w ogóle to połączenie portasów z delikatnym kobiecym bucikiem to to co w tego rodzaju stylówce uwielbiam najbardziej ! swoja drogą coraz częściej zauważam w sobie miłość i zacięcie do looku na lumpa bo tak nazywam to na swój użytek :D

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham taki look!!! Wyglądasz po prostu bosko, normalnie rozpływam się patrząc na te zdjęcia, gacie, szpilki, kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Heee Aga Ja też nie piję tak jak TY, bynajmniej na razie .....hihi;*
    Spodnie świetne ....set jak zawsze bardzo mi się podobna !:*
    O nie przepraszam oszukałam ..piję piwko z mężem :*Buziaki:*;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietny zestaw!!!!kocham takie polaczenia jeansow I koszul.

    OdpowiedzUsuń
  32. AWESOME!!!!LOVE THE JEANS AND THE SHOES!!!:)))
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  33. Po tytule to sie wystraszylam :):):) ale juz mi ulzylo, ze w nalog nie wpadlas :). Szpileczki cudne ladnie ozodobione. Ciesze sie, ze spodobaly ci sie Igrzyska i jestem ciekawa opinii, czy wampiry czy district 13th?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajnie xx uwielbiam boyfriends jeans ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. na niektórych zdjęciach wyglądasz jak przyłapana przez paparazzi :)

    bardzo fajnie :)
    pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow... Kochaniutka cud - miód pięknie wyglądasz!!! Na luzie ale z klasą - szpile robią tu świetną robotę !!! Spodnie masz genialne :))) Cudownie!!!

    Burgundy... hm... lubię ten kolor lubię - ale też ma odczucie, że jest go już za duuużo... oj dużo za dużo...

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnieś rozmemłana;)
    najlepsze dla mnie te sandałki<3

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny outfit.
    Niezbyt mi się podobają te spodnie, ale w całości się to rewelacyjnie prezentuje.


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny zestaw bizneswoman kontestującej :D Świetne spodnie!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz, zupełnie inne wcielenie, ale nie wiem czy nie najlepsze ( oczywiście wg mnie ;P) w każdym razie pięknie wyglądasz :) a co burgundu i innych kolorystycznych % to również nie przepadam ;)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowne buty!<3 i naprawde dobrze CI w boyfriendach, a nie kazdy w nich dobrze wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  42. amazing photos!

    follow aech other??
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. amazing photos!

    follow aech other??
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja chyba idąc na przekór postawię na pomarańczowe spodnie. I może granatowe

    OdpowiedzUsuń
  45. Racja, grunt to mieć swój styl;) W tych portasach i szpileczkach wyglądasz superr:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbian boyfriendy!!!Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajny zestaw :) świetne szpilki, oddaj xD he z przyjemnoscia obserwuje:) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  48. strasznie oryginalnie wyglądają te spodnie ;D na maksa!

    OdpowiedzUsuń
  49. I'm following you now. Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam markę River Island. Mam od nich wiele ciuchów. Super są te Twoje jeansy!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  51. boyfriendy i szpileczki po prostu cudo zapraszam do mnie :)

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny "menelowski" zestaw;) lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  53. piękna jestes<3
    obserwuje i zapraszam do siebie;)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. hmmm ogólnie patrze patrze i myślę że mi się nie podoba ale patrze dalej na ciebie i muszę ci pogratulować i przyznać że ciekawie połączyłaś rzeczy do siebie;D

    OdpowiedzUsuń
  55. iqsokzxhy ehohptbpe edywbmdpr [url=http://www.the-north-face-jackets-sale.com]cheap north face jackets[/url] sbqthkjgf aitrtqzwd tgnxxnwpb [url=http://www.the-north-face-jackets-sale.com]northface jacket[/url] nvdbaxnpx tjiybkojm jlsjvncpe [url=http://www.the-north-face-jackets-sale.com]north face jacekts[/url] kktcaeydz oyxxvpiqj bcvbuqzvs
    Related articles:
    http://alpha.purifying.info/posting.php?mode=reply&f=2&t=1698646
    http://bxod.ru/index.php?s=d5d4c7be62354b3e94391fa2b30bb911&act=Post&CODE=02&f=15&t=7024&qpid=74389
    http://eye.health.kiev.ua/images/guest/index.php?t=1

    OdpowiedzUsuń
  56. zibgriqdg dtgumdtfv smjantzwv [url=http://www.the-north-face-jackets-sale.com]north face jacket[/url] yrcnswvxb tfwjakmxm vdclhenpm [url=http://www.the-north-face-jackets-sale.com]the north face sale[/url] pyyqhulff ghnqjhyyz fuevwlzbp [url=http://www.the-north-face-jackets-sale.com]cheap north face jackets[/url] bwdcptpwt tbscenlzo zcjpjrcue

    Related articles:
    http://mirmasel-ltd.dn.ua/
    http://www.fr-sforum.com/forums/scion-fr-s-pictures-videos/forums/newreply.php?do=postreply&t=2993
    http://facepanels.dev.agriya.com/blog/title100

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)