Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 listopada 2013

LOVE.





Żyjesz z dnia na dzień. Powoli popadasz w rutynę.
Za rogiem  już stoi "monotonia" i tylko czeka kiedy jej otworzysz drzwi! Jesteś twarda, mówisz sobie - NIE.... nie  chcę , nie teraz lub nawet wcale jeśli to możliwe!
Ale jak to zrobić żeby to miało ręce i nogi??? Jak uszczęśliwić siebie  i tym samym wszystkich dookoła???
Czy zwykły , przeciętny szarak jest w stanie zadowolić każdego?
Czy jeżeli postawisz na swoim i podejmiesz decyzję niekoniecznie taką jakby chcieli wszyscy, okażesz się wtedy EGOISTĄ???
Czy może z drugiej strony, słuchając rad innych i idąc za ich namowami nie obudzisz się pewnego dnia i nie powiesz: Kurwa.... mogłam postąpić  inaczej!!!
Tego tak naprawdę się nie dowiemy i możemy  tylko gdybać na wiele sposobów.
Mam mętlik w głowie. Muszę odreagować!
Zakładam dres,adidasy ... włączam "moją" muzykę i biegnę przed siebie.
Biegnę a natłoczone myśli powoli się ulatniają z mojej głowy .... jedna po drugiej, dając poczucie wolności . Pewnie chwilowej, ale tu i teraz gdy Elvis śpiewa dla mnie , to jest tylko MÓJ świat ! Nabieram powoli  świeżości i mam wrażenie że latam! :) Złe myśli odchodzą zastępują je NOWE - te pozytywne. Kilometry zrobiły swoje :)
Wracam do domu.
W drzwiach wita mnie ten błogi uścisk  i słowa : Kocham Cię Mamusi ... tęskniłem :) Kolejna dawka POWER-u!!!
Ja Ciebie też Kocham Skarbie <3
Spocona i szczęśliwa kieruję się pod prysznic. Uśmiecham się :)
Tak. Podjęłam decyzję. Pora na ich realizację! :)









27 komentarzy:

  1. wow!!!
    ale przystojniak!!!!!!!
    super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki on jest śliczny! Mały model.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, genialne zdjęcia ;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przystojniak!!!Jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to nie będzie szczyt moich możliwości opisywacza, ale powiem jedno: ale słodziak! :))) Właśnie Cię nominowała do Liebster Blog Award :) Zapraszam na: http://niciwrzyci.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html :) Gdzie czeka na Ciebie krótkie info wprowadzające i 11 pytań, na które odpowiedzi czekam z niecierpliwością :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przystojniak z tego Twojego skarbeczka , wyrośnie niezły łamacz serc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia. Masz uroczego syna. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam . Te emocje i ten sposób na odreagowanie . Listopad czy styczen , śnieg czy lato ... Zawsze działa .
    Tylko jakby tych rzucających się na szyję rąk mam 2 razy wiecej ;))

    Świetny chłopak !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnego masz syna!! Mały przystojniaka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam zapal do biegania! Chyba powinnam wrocic do tej formy relaksu, bo przypomnialas mi, ze dziala nie tylko na cialo, ale i na nastroj i ducha:) A dzieciaki zawsze potrafia dodac skrzydel... Powodzenia w realizacji zamierzen!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach Ci Italiani, czarują już od pierwszych lat życia ... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznego masz synusia. Prawdziwy przystojniak. model po prostu :)
    Wiem, o czym piszesz; słowa od małego człowieczka potrafią uskrzydlić.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lepiej żałować, że się coś zrobiło, niż nie zrobić nic i myśleć: 'co by było gdyby...'-bo gdybaniu mówimy stanowcze NIE!
    dlatego mam nadzieję, że część Twoich marzeń się spełni i pamiętaj, że najważniejsze to nie żałować własnych wyborów!!!
    buziaki!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne słowa i takie prawdziwe.... Oby podjęte decyzje ujrzały światło dzienne :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam sie z powyzszym-do przodu zawsze do przodu nawet nie w miejscu a juz bron boze do tylu- piekny chłopak <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznego masz synka, cudne ma oczy...takie słowa dodają skrzydeł /magiczne Kocham Cię mamusiu/...pozdrawiam... .

    OdpowiedzUsuń
  17. Sami decydujemy i sami odpowiadamy za swoje decyzje. Najwyżej pózniej sami do siebie będziemy mieć pretensje :-)

    Syn to prawdziwy model :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki przystojniak i ma taką piękną mamę ;)
    Piękne słowa, sprawiasz, że po jego przeczytaniu wpadamy w nastrój, który ciężko nazwać.
    Zaczynamy rozmyślać nad swoim życiem...zgadzamy się co do Twoich słów.
    Zdecydowanie prowadzisz świetnego bloga!
    Pozdrawiamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak właśnie jest w życiu, nasze decyzje, nasze wybory, nasze wątpliwości, niekończące się pytania. Słowa i miłość Twego syna - prześlicznego chlopca, są jak balsam na wszystkie Twoje rozterki. To wielkie szczęście. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Już tu chyba trzeci raz jestem i nie wiem co napisać. Bo po prostu banana mam na buźce, jak czytam Twoje słowa i jak patrzę na tego małego Przystojniaka. Niech moc będzie z Wami <3
    ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie zamieszczone komentarze :))) Każda opinia jest dla mnie ważna! Jak Cię zainteresował mój blog zapraszam do obserwowania .... jak mi się spodoba Twój - zrobię to samo :)
Thank you for your all comments :)